LOTERYJKI SYLABOWE
Zofia Handzel
format A4
oprawa miękka
zeszyt 8 stron
plansze 30 kolorowych kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-125-3
Publikacja zawiera dwie serie loteryjek sylabowych. Pierwsza to 34 loteryjki z zapisanymi pionowo trzysylabowymi wyrazami, w których należy uzupełnić środkową sylabę. W drugiej są 104 loteryjki z zapisanymi poziomo czterosylabowymi wyrazami, w których należy uzupełnić po trzy sylaby. Każda loteryjka składa się z dwóch części: planszy (połączonych okienek), którą należy uzupełnić brakującymi sylabami, oraz kartoników (na odwrocie oznaczonych symbolem bądź cyferką odpowiadającą danej loteryjce) do wycięcia, za pomocą których dzieci będą uzupełniały wyrazy.Loteryjki mogą służyć dzieciom w nauce czytania i pisania, a także specjalistom – jako pomoc w pracy z dziećmi z dysleksją, które mają trudności z analizą i syntezą wyrazów. Można je także wykorzystać w ćwiczeniach logopedycznych, szczególnie w terapii osób z afazją, alalią i dyslalią.
LOTERYJKI
OBRAZKOWO-SYLABOWE
oprawa teczka
plansze 29 kolorowych kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-581-4
Publikacja zawiera dwie serie loteryjek obrazkowo-sylabowych. W pierwszej znajdują się 72 loteryjki jednoobrazkowe dwusylabowe o sylabach dwuliterowych otwartych. W drugiej – 11 loteryjek dziewięcioobrazkowych o dwóch różnych sylabach. Każda loteryjka składa się z obrazka i pustych okienek, które są uzupełniane przez dziecko wyciętymi kartonikami.Loteryjki mogą służyć uczniom klas początkowych szkoły podstawowej i specjalnej jako pomoc w nauce czytania i pisania, a także terapeutom jako pomoc w pracy z dziećmi z dysleksją, które mają trudności z analizą i syntezą wyrazów. Można je także wykorzystać w ćwiczeniach logopedycznych, szczególnie w terapii osób z afazją, alalią i dyslalią.
DYSLEKTYCZNE UCHO
Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją – Komplet
Elżbieta Szymankiewicz
ISBN [zasłonięte]978-8334-320-9 (książka),[zasłonięte]978-8334-321-6 (zeszyt)
książka 76 stron
zeszyt 44 strony
A4
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych. Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych. Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72