Oprawa: twarda UCZ SIĘ OD PIONIERÓW ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM. W Interaktywnym menedżerze obdarzeni wizją autorzy - Don Peppers i Martha Rogers - uchylają przed nami rąbek tajemnicy, relacjonując rozwiązania opracowane przez menedżerów kierujących programami 1:1 w takich firmach, jak Xerox, General Electric, Oracle, First Union, Hewlett-Packard, USAA, Levi Strauss i British Airways. Szczegółowe wywiady z bojownikami rewolucji 1:1 i ponad dwadzieścia analiz przykładów firm z całego świata, borykających się z wdrożeniem i kierowaniem programami 1:1 - to zawartość tej książki. Interaktywny menedżer dostarcza czytelnikowi okazji do poznania prawdziwych mistrzów, odkrywców rozległego i szybko rozprzestrzeniającego się biznesu ukierunkowanego na klienta. Owymi fascynującymi ludźmi, o których mowa w tej książce, są m.in.: Generał Robert McDermott, wizjoner z poczuciem misji, który dokonał przekształcenia tonącej w stertach dokumentów firmy ubezpieczeniowej USAA w wykorzystującą najnowsze technologie informatyczne instytucję finansową, z oddaniem i błyskawicznie spełniającą indywidualne potrzeby. Richard Vague, dyrektor generalny First USA, twórca modelu "zaufanego agenta" przydatnego do budowania długotrwałych relacji z klientem. Nina Smith, dyrektor ds. marketingu, której udało się odnaleźć właściwy szlak w labiryncie kanałów sprzedaży i dystrybucji. Anne Lockie z Royal Bank of Canada, która dążąc do relacji typu 1:1 z dziewięcioma milionami klientów banku, łączy znajomość technologii z wnikliwą obserwacją ludzkiej natury. Bruce Varner, szef straży pożarnej w jednym z miast w Teksasie, którzy wymaga od swoich podwładnych, by traktowali pogorzelców jak najcenniejszych klientów. |