Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

2 Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalno

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik marian100dz
numer aukcji: 1998725503
Miejscowość PL
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 22:04:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 



Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

 

Julien Smith

Data wydania:2[zasłonięte]011-03
Lista stron:224
Tłumaczenie:Bartosz Sałbut
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2975-6
EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]46297
Format:158x235
Oprawa:miękka




  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.

 

 

 

Podziękowania (7)

Wprowadzenie (9)

1. Zaufanie, kapitał społeczny i media (11)

2. Wyznaczanie własnych zasad gry (33)

3. "Jeden z nas" (63)

4. "Efekt Archimedesa" (93)

5. "Agent zero" (117)

6. "Mistrz człowieczeństwa" (147)

7. "Budowanie armii" (171)

8. Agent zaufania (185)

9. Co dalej? (203)

Recenzje

W dzisiejszych czasach konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musimy wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musimy wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Trzeba wykorzystać agentów zaufania. I o nich, o ich cechach jest właśnie ta książka. Kim oni są? Agenci zaufania to osoby pracujący nad zrozumieniem nowych technologii, wykorzystaniem ich - uczą się etykiety, poznają zasady pozyskiwania odbiorców i zdobywają różne inne umiejętności. Są pionierami, którzy starają się opanować sztukę posługiwania się najnowszymi narzędziami umożliwiającymi komunikację jednego nadawcy z licznymi odbiorcami. Agenci zaufania wypracowują sobie status marketerów, który nie koncentrują się na sprzedaży i nie wywierają presji na odbiorców. To obywatele cyfrowego świata, którzy korzystają z Internetu w sposób szczery, w celu nadania swojej firmie ludzkiej twarzy. Czym się oni charakteryzują? Oto 6 cech agenta zaufania: Opisywane działania tworzą spójny system. Agenci zaufania podejmują je wszystkie, chociaż poszczególne cechy mogą być u różnych osób rozwinięte w różnym stopniu. Wyznaczanie własnych zasad gry Bodaj najbardziej charakterystyczną cechą wspólną agentów zaufania jest świadomość, że światem rządzą określone zasady - i że pewne rzeczy można robić wg nowych reguł. Nowa metoda, na którą składają się szczególne umiejętności, eksperymenty oraz gotowość do uczenia się metodą prób i błędów, na ogół pozwala agentom zaufania wyzwolić się od dotychczas obowiązującej konwencji i zwrócić na siebie naszą uwagę. Gdy wyznaczasz własne zasady gry i zmuszasz konkurentów do podjęcia rękawicy, z każdym kolejnym posunięciem pozostawiasz ich coraz bardziej w tyle. Przykład: Oprah Winfrey, niegdysiejsza prezenterka telewizyjna pogody, która stała się marką medialną wartą wiele milionów dolarów. Patrząc na jej karierę da się wykazać punkty, w których narzuciła innym swoje zasady gry Jeden z nas Posiadanie statusu agenta zaufania zależy niekiedy od tego, czy konkretna społeczność postrzega daną osobę jako „jednego z nas”, mamy przeświadczenie, że ta osoba przynależy do grupy. Utrzymywanie rozległych kontaktów z innymi przydaje się w każdego rodzaju pracy wymagającej interakcji z ludźmi - czy to w Internecie, czy w rzeczywistości pozainternetowej. Przykład: Na początku swojej kariery Robert Scoble pisał na blogu Microsoft o dobrych, ale również o złych produktach wypuszczanych na rynek przez jego pracodawcę. Jeżeli podzielaliśmy jego pogląd na to, dlaczego IE nie jest tak dobry jak FF, my, czytelnicy mieliśmy poczucie, że Scoble nas reprezentuje. Wierzyliśmy jego słowom, ponieważ był członkiem naszej społeczności, mówił tym samym co m językiem, spędzał czas w tych samych miejscach i był względem nas szczery i uczciwy. Efekt Archimedesa Każde z osobna i wszystkie razem spośród opisanych szczęściu działań można realizować skutecznie, jeżeli jednak wykorzysta się swoje wyjątkowe umiejętności i zasoby w celu ich usprawnienia, zyskają one zupełnie nowy wymiar. Internet jest jednym z najlepszych narzędzi podnoszenia skuteczności własnych działań. Zrozumienie mechanizmu dźwigni pomaga w każdej sferze życia - począwszy od finansów osobistych, a skończywszy na zasadach skutecznego prowadzenia negocjacji. Korzystanie z dźwigni powoduje, że nie trzeba podejmować prób wynalezienia koła na nowo. To podejście, które nigdy nie wychodzi z mody. Agent zero Agenci zaufania stanowią centralny punkt rozbudowanych i potężnych sieci kontaktów. Nadają priorytetowe znaczenie kwestii budowania relacji, ponieważ uznają to za przejaw człowieczeństwa - działania te podejmowane są na długo przed przejściem do kwestii biznesowych. Agenci zaufania to ludzie, którzy wykorzystują wszelkie okazje do nawiązywania nowych kontaktów w Internecie oraz podczas różnego rodzaju wydarzeń i spotkań towarzyskich i którzy często kontaktują nowych znajomych z dotychczasowymi członkami swojej społeczności. Nawiązywanie kontaktów z innymi i budowanie małych, ale potężnych sieci przydaje się w każdego rodzaju pracy. Zdobycie tego rodzaju umiejętności na zawsze rozwiązuje problem poszukiwania pracy: posiadanie odpowiednio szerokiej sieci kontaktów sprawia, ze o pracę nie trzeba się martwić. Mistrzowie człowieczeństwa Umiejętność skutecznej współpracy z ludźmi, motywowania ich do działania, doceniania ich atutów, okazywania zrozumienia względem ich słabości, a także wyczucie, które pozwala rozwijać relację i w odpowiednim stopniu się z niej wycofać - to wszystko kompetencje właściwe agentowi zaufania. W ujęciu biznesowym mowa tu o tak zwanych „miękkich umiejętnościach”. Umiejętności postępowania względem ludzi nie sposób przecenić. Znajomość etykiety obowiązującej w danego rodzaju sytuacjach oraz zasad przyjętych w interakcjach, a także różne inne cechy właściwe dla „mistrza człowieczeństwa” świetnie wpisują się w katalog kompetencji przydatnych przy rozwijaniu kariery zawodowej. Żeby być „mistrzem człowieczeństwa” trzeba wykazać się zrozumieniem. Budowanie armii Choćbyś miał w sobie najlepsze mniemanie, sam temu zadaniu nie podołasz. Jeżeli uda Ci się zgromadzić wokół siebie dużą grupę ludzi skłonnych do współpracy, będziesz mógł osiągać rzeczy, które wcześniej wydawały Ci się niemożliwe. Po zainteresowaniu daną sprawą dużej ilości użytkowników serwisu społecznościowego wystarczy skłonić każdego z nich do podjęcia błahego działania, aby wywołać lawinę zdarzeń, której wcześniej żadnym sposobem nie dałoby się uruchomić. Lider to ktoś więcej niż tylko człowiek, który dobrze wykonuje swoje obowiązki. Liderami zostają ludzie, którzy najskuteczniej radzą sobie ze wspieraniem rozwoju innych i potrafią w miarę potrzeby pozyskiwać do współpracy ludzi posiadających odpowiednie umiejętności. Żeby pracować w charakterze eksperta operacyjnego, zajmować stanowisko dyrektorskie lub skutecznie wykonywać cały szereg innych obowiązków, trzeba posiadać umiejętności szkolenia, odpowiedniego zagospodarowania i kierowania pracami grupy utalentowanych jednostek. Rozwijanie w sobie tego rodzaju umiejętności wydaje się zatem dobrym krokiem na drodze do kariery zawodowej, Poza tym im większe będzie grono ludzi, którzy mogą za Ciebie ręczyć, tym szerzej będziesz znany. Dobre słowo z ust innej osoby działa lepiej niż Twoje argumenty. Jakie strategie działania podejmują agenci zaufania, żeby poprawić swoją pozycję w Internecie? Stwórz interesujący blog marketingowy, którego osią będzie twoja pasja Popatrz na Garego Vaynerchuka, który sprzedaje wino i inne alkohole dzięki temu, że wykorzystał pasję i stworzył internetowy program „Wine LibraryTV”. Gary wyznaczył własne zasady i teraz to cala reszta świata próbuje nadążyć za nim. Dlaczego nie stworzyć bloga lub videobloga, który nawiązywałby do czegoś, czym się pasjonujesz, a co jednocześnie wiąże się z pewnym produktem lub usługą? Stwórz na tej podstawie ciekawe treści i promuj je. Twórz małe, ale potężne sieci kontaktów Bryan Elliott zgromadził specjalistów od marketingu i reklamy z kalifornijskiego Orange County. Utrzymywali oni ścisłe kontakty, wzajemnie podsuwając sobie pomysły na temat nowych projektów. Pozostawali na bieżąco ze sprawami swoich współpracowników. Pomagali sobie wzajemnie rozwijać się i doskonalić. Też możemy stworzyć małą, ale potężną siec kontaktów i zostać „Agentem zero”, czyli osią ważnej grupy funkcjonującej w Twojej branży. Stwórz markę specjalistyczną Christopher S. Penn stworzył Financial Aid Podcast ponieważ uznał, że będzie to świetny sposób na komunikację ze studentami i odzicami studentów, którzy poszukują informacji na temat kredytów na studi - czyli na temat tego, czym on się zawodowo zajmował. Realizując koncepcję „jednego z nas” opracował setki pomocnych podcastów. Dzięki tej działalności jego firma zarobiła miliony dolarów na obsłudze kredytów studenckich. Zapoznaj się z mechanizmem dźwigni i korzystaj z niego w słusznym celu Beth Kanter zajmuje się działalnością non profit i technologiami. Wspiera liczne przedsięwzięcia, przekazując wiedzę na temat możliwości użycia nowych narzędzi internetowych w celu gromadzenia funduszy i zwiększania efektywności podejmowanych działań. Betch korzysta z „efektu Archimedesa”. Potrafi znaleźć okazję i wykorzystać ją w słusznej sprawie. Sprzedawaj, generując zaufanie Aaron Wall z SEO Book potrafi sprzedawać cenne informacje w Internecie, ponieważ gwarantuje bardzo wysoką jakość, ale również dlatego, że jest „mistrzem człowieczeństwa”. Uświadomił sobie, że cieszy się zaufaniem, ponieważ ludzie nieustannie stykają się z owocami jego pracy. Ten mechanizm sprawił, że stał się domyślny ekspertem w wielu sprawach. Im częściej ludzie mieli okazję zapoznać się z efektami racy Aarona i im częściej różne źródła cytowały go jako eksperta, tym większym cieszył się on zaufaniem i tym łatwiej było mu docierać ze swoją ofertą do docelowych odbiorców. Zbuduj armię, żeby zapewnić potencjał swojej zmianie Frank Eliason z firmy Comcast zmienił nasze nastawienie do obsługi klienta w rzeczywistości internetowej. Doszedł do wniosku, ze tak monumentalne przedsięwzięcie wymaga „armii” więc przeszkolił większą grupę osób do wykonywania tego samego zadania. Tworzenie grup odpowiedzialnych za realizację różnych projektów powinno być twoim priorytetem. Nie zachowuj doświadczeń dla siebie, lecz szukaj sposobów na to, by wspólnie z innymi osiągać sukcesy. Podsumowanie Czy żeby być agentem zaufania wystarczy być po prostu dobrym człowiekiem? Nie. Być agentem zaufania oznacza korzystać z nowych narzędzi i opanowywać posługiwanie się nimi po to, by przywrócić do łask dane przekonania. Aby nasz biznes rozwijał się prawidłowo w erze serwisów społecznościowych trzeba mieć w swojej firmie takich agentów zaufania. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując znaczenie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - trzeba wiec albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

infosocialmedia.blogspot.com (2[zasłonięte]011-07)

Chris Brogan i Julien Smith to amerykańscy łowcy trendów. Udowadniają, że do gry o klienta wkraczają dziś agenci zaufania: marketerzy, działający przede wszystkim w Internecie. W swojej pracy koncentrują się na relacji z klientem i nie wywierają presji na odbiorców. Zamiast tego, sprawnie poruszając się w świecie technologii internetowych, nadają sprzedaży w sieci „ludzką twarz”. Ważna, bo: nowe spojrzenie na relacje z klientami, wprowadza nowe pojęcie THINKTANK rekomenduje: marketerom i liderom

THINKTANK (2[zasłonięte]011-04)