Proszę o przemyślane korzystanie z moich ofert ponieważ nie odwołuję aukcji.
Komentarz zawsze wystawiam jako drugi.
Dane do przelewu podane są po zakupie w mailu od Allegro.
Towar zakupiony wysyłam przez firmę kurierską w ciągu 2 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na moim koncie lub przez Pocztę Polską - jest to określone na każdej z aukcji.
Nie wysyłam za pobraniem osobom poniżej 20 punktów.
Paczek za pobraniem nie odbieram.
Przy zakupie większej ilości przedmiotów proszę o kontakt ponieważ zmieniają się koszty wysyłki.
W przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o maila w ciągu 2 godzin od wygranej aukcji.
Fakturę VAT wystawiam na życzenie klienta jeśli potwierdzona jest oddzielnym mailem wraz z danymi w ciągu tego samego dnia. Po upływie terminu faktury nie wystawiam.
Gwarancja obowiązuje od daty wysłania paczki.
Jeśli reklamujesz towar zadzwoń lub wyślij maila.
Towar reklamowany podlega wymianie lub naprawie, pieniądze zwracam tylko w przypadku braku tego towaru.
W przypadku reklamacji lub zwrotu towaru, wraz ze zwracanym lub reklamowanym towarem, proszę dołączyć oryginał faktury lub paragon.
UWAGA
W przypadku kupienia nieprofesjonalnego sprzętu lub urządzenia na fakturę do profesjonalnego użytkowania przestaje obowiązywać gwarancja.
BARDZO WAŻNE!!!!!
Opcja "List polecony priorytetowy" - Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe podczas przesyłki!
Preferowana opcja wysyłki to "Przesyłka Kurierska"
Należy dokładnie sprawdzać stan kartonów oraz sprzętu w chwili przyjmowania przesyłek w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia sprzętu należy spisać protokół szkody w chwili odbioru przesyłki, a uszkodzoną paczkę przesłać do nas wraz z kopią protokołu szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń: karton, folia, nalepki ostrzegawcze itp. oraz opis uszkodzeń.
Druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy.
Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.
UWAGA:
Reklamacje nie będą przyjmowane bez sporządzonego i dostarczonego wraz z urządzeniem protokołu szkody.
Każdy towar sprzedawany na moich aukcjach jest oznakowany w celu zapobieżenia ewentualnym próbom zamiany sprzętu.
Reklamacja nie obowiązuje gdy towar został uszkodzony na wskutek
-
złego podłączenia,
-
próby samodzielnej naprawy,
-
uszkodzeń mechanicznych wynikających z niewłaściwego użytkowania.
Długość gwarancji jest zawsze określona w aukcji.
W ramach gwarancji koszty wysyłki wobie strony pokrywa kupujący i nie podlegają one zwrotowi.
Zgodnie z "Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów" [rozdz.2 –umowy zawierane na odległość, art.16.1, podpunkt10] sprzedaż na aukcjach nie jest traktowana tak jak sprzedaż w sklepie internetowym czy w ogólności jak sprzedaż na odległość i do takiej formy sprzedaży nie stosuje się przepisów o umowach zawieranych na odległość.