Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

2 Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projekt

19-01-2012, 22:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik zbyszekwlodarczy
numer aukcji: 2004141628
Miejscowość PL
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 16:24:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


2 Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projekt

 

 

 

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

 

 

Autor:Susan M. Weinschenk
Data wydania:2[zasłonięte]010-11
Lista stron:160
Tłumaczenie:Katarzyna Rojek
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2746-2
EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]46274
Format:168x237
Oprawa:miękka



Siła skutecznego kliknięcia

  • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
  • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
  • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

  • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
  • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
  • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
  • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
  • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
  • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
  • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją

 

 

 

Rozdział 1. Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych (12)

  • Jesteśmy bardzo mądrzy, ponieważ mamy trzy mózgi (14)
  • Co tak naprawdę odróżnia nas od zwierząt? (16)
  • Co się dzieje, kiedy odczuwamy emocje? (18)
  • Dzieje się tam całkiem sporo, choć nawet o tym nie wiemy (19)
  • Zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w pełni świadomi tego, co robimy?! (20)
  • Czy ostatnio przyszła Ci do głowy jakaś genialna nieświadoma myśl? (21)
  • Nieświadomość jest mądrzejsza i szybsza niż świadomy umysł (22)
  • Przecież wiemy, co sprawia nam przyjemność, a czego nie lubimy, prawda? (24)
  • Co przekonuje nas do działania - na stronie internetowej? (24)

Rozdział 2. Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności (26)

  • (Niezupełnie prawdziwa) tragedia Kitty Genovese (28)
  • Efekt widza a pomoc online (30)
  • Dlaczego słuchamy opinii obcych ludzi (30)
  • Najnowsze badania nad wpływem rekomendacji produktów i usług (33)

Rozdział 3. Uczucie wdzięczności: jak wykorzystywać reguły wzajemności i wzajemnych ustępstw (40)

  • Poczucie obowiązku (42)
  • Wszystko ma swoje granice? (42)
  • Obdarowywanie obcych ludzi: kartki świąteczne i napój za piątaka (43)
  • Kiedy odmowa staje się darem (44)
  • Wzajemne ustępstwo bywa przyczyną zaangażowania (45)
  • Rozdawnictwo na stronie internetowej (46)
  • Udostępnianie informacji za darmo (48)
  • Nagradzanie a odwzajemnianie (49)
  • W prośbie o odwzajemnienie się nie ma niczego złego (50)

Rozdział 4. Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy (54)

  • Które ciasteczka są najsmaczniejsze? (56)
  • Zostały jeszcze tylko dwie sztuki w tym rozmiarze! (57)
  • Oferta ważna do końca miesiąca (58)
  • Dowiedzą się o tym tylko wybrani (59)
  • Skoro coś jest drogie, musi być dobre (60)
  • Niestety, tego nie można dostać (61)

Rozdział 5. Klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas (i w efekcie nie wybieramy niczego) (62)

  • Zdradziecki róg obfitości (64)
  • Te rajstopy są bardziej miękkie (65)
  • Jak zniszczyć swój związek (66)
  • Podglądanie pracy mózgu (68)
  • Do dostania od ręki (69)
  • Jak rozmawiać z najstarszym mózgiem (70)
  • Pierwszy jest najlepszy: efekt kolejności (71)

Rozdział 6. Liczysz się tylko Ty: przemawianie do egocentrycznego umysłu nieświadomego (74)

  • Zagrożenie, seks i pożywienie (76)
  • Nie wolno nudzić (80)

Rozdział 7. Zaangażowanie: chcemy wierzyć, że jesteśmy konsekwentni (84)

  • Jeden mały kroczek... (87)
  • Czy zgadzasz się umieścić na trawniku przed swoim domem duży, obskurny billboard? (87)
  • Waga złożenia podpisu (90)
  • Najpierw iPod, potem Mac... (91)
  • Sytuacje najgłębszego zaangażowania (92)
  • Od litra wody do wsparcia finansowego (93)
  • Kiedy ankieta przestaje być zwyczajną ankietą (95)
  • Kiedy recenzja przestaje być zwyczajną recenzją (95)

Rozdział 8. Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń: chcemy być tacy sami (98)

  • Ucieczka, jedzenie czy seks? (100)
  • Podobne jest lepsze (101)
  • Głosować na tego, który ma najładniejsze zęby? (101)
  • Matematyczny wzór na atrakcyjny wygląd (102)
  • Polowanie na celebrytę (105)
  • Tacy sami (106)
  • Nie tylko zdjęcia (108)

Rozdział 9. Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk (110)

  • Czy to wąż? (113)
  • Lęk przed niebieskim kwadratem (114)
  • Nieświadomość jest mądrzejsza, niż nam się zdaje (115)
  • Czego się boimy? (118)
  • Lęk przed stratą tego, co prawie mamy (118)
  • Nie lubimy odejmować (119)
  • W 90 procentach korzystne czy w 10 procentach szkodliwe? (120)
  • Lęk przed utratą prywatności (120)
  • Lęk przed utratą bezpieczeństwa (121)

Rozdział 10. Obrazy i opowieści jako najlepsze środki dotarcia do nieświadomego umysłu (122)

  • Co to jest narracja? (124)
  • Każdy z nas jest narratorem (124)
  • Mózg automatycznie porcjuje informacje (125)
  • Współodczuwanie (126)
  • Jeden obraz jest wart tysiąca słów (127)
  • Wszystko sprowadza się do obrazów (127)
  • Wszystko razem wzięte (128)

Rozdział 11. Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość internetu ma charakter społecznościowy (132)

  • W pułapce krótkowzroczności (134)
  • Od prasy drukarskiej do facebook.com (134)
  • Prawdziwa przyczyna powstania internetu (135)
  • Komunikacja masowa na skalę międzynarodową (140)
  • Masowa perswazja na skalę międzynarodową (143)
  • Działanie perswazją online (144)
  • Kolejny przełom (144)

  • Dodatek (146)
  • Skorowidz (152)

 

 

 

 

Recenzje

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie www Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

TWÓJ BIZNES (2[zasłonięte]010-12)

Dzięki tej książce dowiesz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonasz się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym przykładom praktycznym wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR). Fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, pozwolą Ci usprawnić Twój e-biznes.

COMPUTER ARTS (2[zasłonięte]010-12)

Nad tym czy jako konsumenci dokonujemy świadomych wyborów czy nie łamią sobie głowy niemalże wszyscy zajmujący się marketingiem i sprzedażą. Jak dotąd nikt nie znalazł na to jednoznacznej odpowiedzi. Jednak dr Susan Weinschenk w swej książce przekonuje, że podczas zakupów ulegamy wpływom nawet kupując przez Internet. Autorka, przez 11 rozdziałów książki pokazuje nam jak kreując serwisy internetowe możemy wpływać na ich odbiór. Książka główny nacisk kładzie na wyjaśnienie zjawisk zachodzących w świecie e-commerce i głównie osobom zainteresowanym naukową stroną Internetu polecam tę pozycję. W Kliknij TU! Znajdziemy mnóstwo wyników badań, które pokazują, że nasze umysły nie są do końca wolne. Co ciekawe mózg składa się z 3 struktur: mózgu starego, mózgu średniego i mózgu młodego. I wszystkie te struktury współpracują ze sobą przy podejmowaniu przez nas decyzji. Jednak warto wiedzieć w jakich przypadkach odwołać się do danej struktury oraz która z nich jest najbardziej dominująca w procesie podejmowania decyzji - tutaj świetny przykład współpracy poszczególnych części mózgu podczas jazdy samochodem. Jednym słowem - mnóstwo fajnych i ciekawych informacji dla marketerów i twórców sklepów internetowych. A co dla konsumentów? Konsumenci mogą dowiedzieć się z książki kiedy kupić pokrowiec do nowo zakupionego aparatu i jak postrzegamy ceny podczas internetowych zakupów. Do tego, dlaczego często w sklepach internetowych umieszczane są wskaźniki pokazujące popularność danego produktu, sugerowane listy wyboru czy przedmioty pasujące do zakupionego gadżetu. Oraz po co sklep informuje nas ile przedmiotów danego rodzaju jest dostępnych (znam taki sklep, który w ogóle nie informuje czy coś ma czy czegoś nie ma a potem połowy zamówionych produktów brakuje). Po lekturze tej książki wiadomo już dlaczego sprzedawca w salonie samochodowym powie że auto, które nas interesuje jest ostatnim w tej klasie cenowej oraz, że rzeczy promowane jako trudno dostępne, tak naprawdę często kupimy bez problemu (przypomnijcie sobie tutaj kolejki po iPhone’a pod salonami Orange). Moim zdaniem warto przeczytać. A kilka chwytów wykorzystać w działaniach M2W :)

marketingdokobiet.pl (2[zasłonięte]010-12)