-
- siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań
- energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku
- inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem
- Czynnik ludzki -- rodzaje klientów, instynkt stadny, cykl życia produktu.
- Nowe produkty -- tworzenie i testowanie, wygląd, funkcjonalność, marka.
- Innowacja na rynku -- reklama i PR, nowoczesne rozwiązania marketingowe.
- Zarabianie na innowacjach -- narzędzia i sposoby uzyskiwania maksymalnych profitów.
- Rozdział 1. Innowacja = rozwiązywanie problemu (13)
- Rozdział 2. Ludzie i ich ulubione produkty (29)
- Rozdział 3. Innowacja według korporacji (43)
- Rozdział 4. Model hollywoodzki (61)
- Rozdział 5. Stań się maszynką do generowania pomysłów (77)
- Rozdział 6. Wprowadzenie pomysłu na następny etap (95)
- Rozdział 7. Projektowanie i testowanie innowacyjnych produktów (115)
- Rozdział 8. Wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług (133)
- Rozdział 9. Zarabianie na innowacjach (153)
- Rozdział 10. Zarządzanie innowacjami w korporacji (165)
- Rozdział 11. Innowacyjny przedsiębiorca (181)
Lokomotywa gospodarki
Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą, i umiejętność korzystania z nich. To zdolność do tworzenia wyjątkowych produktów czy usług i uwieńczonego sukcesem wprowadzania ich na rynek. To również biegłość w identyfikowaniu prawdziwych potrzeb Twoich klientów.
Poznaj sposoby na materializację swoich pomysłów i zarabianie na nich. Dowiedz się, jak ochronić swoje idee przez udzielanie licencji i wchodzenie w spółki. Naucz się zawierać alianse korporacyjne czy spółki joint venture i stosować skuteczny marketing.
Umiejętności innowacyjne
Innowacje w praktyce
Innowacje w szczególnych sytuacjach