Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

2 Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II

28-01-2012, 7:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik marian100dz
numer aukcji: 2020951778
Miejscowość PL
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-01-2012 21:12:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 



Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

 
 
Autor:
Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Data wydania:
2[zasłonięte]009-03
Lista stron:
192
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-1874-3
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46187
Format:
A5
Oprawa:
miękka

 

Sztab doradców ds. badań i analiz:
  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Genialnie zarządzana mała firma!

 

 

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa.
dr Agnieszka Dejnaka
Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu.
Elżbieta Malec
wykładowca Polish Open University w Instytucie Zarządzania Zasobami Ludzkimi

 



 

 

 

 

 

  •