Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

2.0 TURBO 4x4 Evo VIII 202 KM + LPG BRC IDEALNY

14-11-2014, 1:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 900 zł     
Użytkownik Solo4u
numer aukcji: 4753646695
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 510   
Koniec: 14-11-2014 01:24:15

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 162000
Pojemność silnika (cm3): 1997
Moc silnika (KM): 202
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Nawigacja GPS, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MiasasaaaMitsubishi OUTLANDER „DziQ” 4x4 2.0 TURBO z instalacją gazową BRC, najmocniejszym silnikiem od wersji EVO VIII i bogatym wyposażeniem - STAN BARDZO DOBRY, BEZWYPADKOWE   

 

Bez ceny minimalnej !!!

 

Opis samochodu:

§  Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo 202 KM (prawdziwy Dziq)

§  - instalacja gazowa BRC z czujnikiem podciśnienia

§  - silnik EVO VIII ograniczony do 202 KM – z mocniejszą mapą zapłonu na LPG (dynamiczniejszy niż na benzynie >>202 KM)

§  - grafitowy metalik

§  - rok produkcji 2005

§  - przebieg 162 tys. km (wszystkie wpisy w książce serwisowej)

§  - serwisowany regularnie w serwisach Mitsubishi oraz warsztatach Mechanika-Rusa

§  - pełen serwis we wrześniu 2014

 

§  Wyposażenie:

§  - 4 poduszki powietrzne + kurtyny + napinacze pasów

§  - radio Blaupunkt z nawigacją

§  - odtwarzacz CD mp3 z wysokiej jakości głośnikami HiFi

§  - zestaw telefonu głośnomówiącego NOKIA CK200 - bluetooth obsługujący równocześnie 2 telefony

  • - automatyczna klimatyzacja ACC
  • - lampy soczewkowe czarne
  • - spryskiwacze reflektorów
  • - pełen parktronic przód/tył
  • - 17" oryginalne felgi aluminiowe

§  - elektryczne szyby – przód/tył

§  - skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach

§  - skórzana tapicerka ze środkiem z alcantry w kolorze antracytowym

§  - podgrzewane fotele z regulacją odcinka lędźwiowego

§  - karbonowe wstawki

§  - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne

§  - centralny zamek z super autoalarmem

§  - oryginalne przyciemniane szyby

§  - podłokietnik ze schowkiem z przodu i z tyłu

§  - halogeny

§  - relingi

§  - hak

§  - oryginalna książka serwisowa z aktualnymi przeglądami i czynnościami serwisowymi

§  Zabezpieczenia:

§  - kilka punktów odcięcia zapłonu

§  - układy antyporwaniowe

§  - blokada mechaniczna skrzyni biegów

§  - oznakowany

§  - inne zabezpieczenia, o których opowiem tylko osobiście

   

Stan samochodu:

Licytowany samochód jest w bardzo dobrym stanie, technicznie idealnym - BEZWYPADKOWE

Jestem jego wyłącznym użytkownikiem od 2010 roku. Samochód kupiłem osobiście w Danii z firmy po zakończonym leasingu. Auto jest bezwypadkowe, wszystkie elementy karoserii i lakierowanie jest oryginalne jak fabryka stworzyła.

 

Nie jestem handlarzem samochodami, ja po prostu boję się kupować auta niewiadomego pochodzenia w kraju bez historii, serwisu i wiedzy o stanie samochodu. Z tej przyczyny osobiście znalazłem samochód eksploatowany w Danii i przed sprowadzeniem dokładnie sprawdziłem go w serwisie Mitsubishi. Wolę zapłacić więcej niż narażać życie jeżdżąc wrakiem.

 

Samochód zawsze serwisowany na bieżąco, dbam o niego jak dba się o młodszą siostrę!!! Widoczne są normalne ślady używania autka (zewnętrzne) nabyte na polskich drogach w postaci kilku drobnych odprysków od kamyczków ;). Brak uszkodzeń mechanicznych, na przejechanych 15 tysięcy kilometrów auto nie wymaga uzupełniania oleju, nie zużywa go więcej, niż gdy miało 10 tyś km, czyli nic.

 

Ostatni przegląd zrobiony we wrześniu z wymianą:

- oleju (MOBIL1 0W30)

- filtrów: oleju, powietrza, wewnętrznego

- kompletu tarcz i klocków hamulcowych

- łożyska przedniego koła

- elementów eksploatacyjnych zawieszenia w tym łącznika stabilizatora

- akumulatora

- czyszczenie układu klimatyzacji i ozonowanie wnętrza

- pełen przegląd instalacji LPG

 

... czyli serwis okresowy za kilka tysięcy złotych dostajesz GRATIS ;-))

 

Serwisuję go regularnie, gdy nadchodzi jego książeczkowy czas a w przypadku rozrządu zdecydowanie na czas zgodnie z zaleceniami serwisu.

Autko karmione jest tylko paliwem pochodzącym od sprawdzonych dostawców (Shell i BP) – benzyna tylko 99+ oraz najlepszy GAZ. Inne stacje omijam szerokim łukiem.

 

Części eksploatacyjne, które zostały wymienione, zastąpiłem tylko i wyłącznie oryginalnymi (z resztą w przypadku silnika EVO innych nie ma ;) ) częściami Mitsubishi lub lepszymi markowymi jak ATE, BREMBO, SKF. Poza książką serwisową, prowadzę swoje własne zapiski dotyczące tankowań, wymiany oleju, części, napraw i wszystkich spraw związanych z tym samochodem.

 

Z wymienionych w trakcie eksploatacji innych rzeczy mogę wymienić:

- pełen komplet rozrządu z pompą wody, napinaczami, uszczelnieniami

- pompę oleju

- dwa komplety tarcz przód / tył

- świece, co 20 tyś. km

- elementy gumowe zawieszenia oraz mostu i dyfra

- akumulator

 

Odpowiadam z góry na pytanie: „Dlaczego chcę sprzedać tak doskonały i piękny samochód…?”

 

Samochodzik ten jest doskonałym wyważeniem bezpieczeństwa wynikającego z napędu 4x4 nie tylko zimą, ale i na śliskiej nawierzchni z super dynamicznym silnikiem ze sportowego EVO VIII.

Charakter i wygląd daje wyważenie między wymarzonym bolidem a pojazdem rodzinnym, który miał spełniać moje oczekiwania … i je spełnia. Przejechałem nim ponad sto tysięcy km bez poważnej awarii, stresu, problemów i uważam, że jest to bardzo dobry, wszechstronny rodzinny samochód (no może bagażnik najmniej spełnia te wymagania ;) ). Przez czas mojej eksploatacji, wyleczyłem Dziq’a z wszystkich „chorób” wieku młodzieńczego i po takim serwisie już tylko pozostaje przejeździć kolejne 160 tyś km jedynie dolewając paliwo.

 

Jego niezaprzeczalne atuty to przede wszystkim rewelacyjny silnik z doskonałym napędem na 4 koła i przekładnią zapewniające bardzo dynamiczną, sportową jazdę przy dość ekonomicznym koszcie LPG.

Sprzedaję go, ponieważ dorosłem do niższej wersji EVO.

 

  

Warunki dokonania transakcji:

 

 

Płatność przelewem na konto.

Odbiór własny w Warszawie lub w dogodnym terminie i dogodnym miejscu, w którym ten samochodzik się znajdzie.

 

 

Pytania proszę kierować na e-mail (chętnie odpowiem ;-) ). Na życzenie doślę dokładniejsze zdjęcia w większym formacie. 

 

 

 

Kontakt: [zasłonięte]@gmail.com / 668 437 660