MiasasaaaMitsubishi OUTLANDER „DziQ” 4x4 2.0 TURBO z instalacją gazową BRC, najmocniejszym silnikiem od wersji EVO VIII i bogatym wyposażeniem - STAN BARDZO DOBRY, BEZWYPADKOWE
Bez ceny minimalnej !!!
Opis samochodu:
§ Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo 202 KM (prawdziwy Dziq)
§ - instalacja gazowa BRC z czujnikiem podciśnienia
§ - silnik EVO VIII ograniczony do 202 KM – z mocniejszą mapą zapłonu na LPG (dynamiczniejszy niż na benzynie >>202 KM)
§ - grafitowy metalik
§ - rok produkcji 2005
§ - przebieg 162 tys. km (wszystkie wpisy w książce serwisowej)
§ - serwisowany regularnie w serwisach Mitsubishi oraz warsztatach Mechanika-Rusa
§ - pełen serwis we wrześniu 2014
§ Wyposażenie:
§ - 4 poduszki powietrzne + kurtyny + napinacze pasów
§ - radio Blaupunkt z nawigacją
§ - odtwarzacz CD mp3 z wysokiej jakości głośnikami HiFi
§ - zestaw telefonu głośnomówiącego NOKIA CK200 - bluetooth obsługujący równocześnie 2 telefony
§ - elektryczne szyby – przód/tył
§ - skórzana kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
§ - skórzana tapicerka ze środkiem z alcantry w kolorze antracytowym
§ - podgrzewane fotele z regulacją odcinka lędźwiowego
§ - karbonowe wstawki
§ - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
§ - centralny zamek z super autoalarmem
§ - oryginalne przyciemniane szyby
§ - podłokietnik ze schowkiem z przodu i z tyłu
§ - halogeny
§ - relingi
§ - hak
§ - oryginalna książka serwisowa z aktualnymi przeglądami i czynnościami serwisowymi
§ Zabezpieczenia:
§ - kilka punktów odcięcia zapłonu
§ - układy antyporwaniowe
§ - blokada mechaniczna skrzyni biegów
§ - oznakowany
§ - inne zabezpieczenia, o których opowiem tylko osobiście
Stan samochodu:
Licytowany samochód jest w bardzo dobrym stanie, technicznie idealnym - BEZWYPADKOWE
Jestem jego wyłącznym użytkownikiem od 2010 roku. Samochód kupiłem osobiście w Danii z firmy po zakończonym leasingu. Auto jest bezwypadkowe, wszystkie elementy karoserii i lakierowanie jest oryginalne jak fabryka stworzyła.
Nie jestem handlarzem samochodami, ja po prostu boję się kupować auta niewiadomego pochodzenia w kraju bez historii, serwisu i wiedzy o stanie samochodu. Z tej przyczyny osobiście znalazłem samochód eksploatowany w Danii i przed sprowadzeniem dokładnie sprawdziłem go w serwisie Mitsubishi. Wolę zapłacić więcej niż narażać życie jeżdżąc wrakiem.
Samochód zawsze serwisowany na bieżąco, dbam o niego jak dba się o młodszą siostrę!!! Widoczne są normalne ślady używania autka (zewnętrzne) nabyte na polskich drogach w postaci kilku drobnych odprysków od kamyczków ;). Brak uszkodzeń mechanicznych, na przejechanych 15 tysięcy kilometrów auto nie wymaga uzupełniania oleju, nie zużywa go więcej, niż gdy miało 10 tyś km, czyli nic.
Ostatni przegląd zrobiony we wrześniu z wymianą:
- oleju (MOBIL1 0W30)
- filtrów: oleju, powietrza, wewnętrznego
- kompletu tarcz i klocków hamulcowych
- łożyska przedniego koła
- elementów eksploatacyjnych zawieszenia w tym łącznika stabilizatora
- akumulatora
- czyszczenie układu klimatyzacji i ozonowanie wnętrza
- pełen przegląd instalacji LPG
... czyli serwis okresowy za kilka tysięcy złotych dostajesz GRATIS ;-))
Serwisuję go regularnie, gdy nadchodzi jego książeczkowy czas a w przypadku rozrządu zdecydowanie na czas zgodnie z zaleceniami serwisu.
Autko karmione jest tylko paliwem pochodzącym od sprawdzonych dostawców (Shell i BP) – benzyna tylko 99+ oraz najlepszy GAZ. Inne stacje omijam szerokim łukiem.
Części eksploatacyjne, które zostały wymienione, zastąpiłem tylko i wyłącznie oryginalnymi (z resztą w przypadku silnika EVO innych nie ma ;) ) częściami Mitsubishi lub lepszymi markowymi jak ATE, BREMBO, SKF. Poza książką serwisową, prowadzę swoje własne zapiski dotyczące tankowań, wymiany oleju, części, napraw i wszystkich spraw związanych z tym samochodem.
Z wymienionych w trakcie eksploatacji innych rzeczy mogę wymienić:
- pełen komplet rozrządu z pompą wody, napinaczami, uszczelnieniami
- pompę oleju
- dwa komplety tarcz przód / tył
- świece, co 20 tyś. km
- elementy gumowe zawieszenia oraz mostu i dyfra
- akumulator
Odpowiadam z góry na pytanie: „Dlaczego chcę sprzedać tak doskonały i piękny samochód…?”
Samochodzik ten jest doskonałym wyważeniem bezpieczeństwa wynikającego z napędu 4x4 nie tylko zimą, ale i na śliskiej nawierzchni z super dynamicznym silnikiem ze sportowego EVO VIII.
Charakter i wygląd daje wyważenie między wymarzonym bolidem a pojazdem rodzinnym, który miał spełniać moje oczekiwania … i je spełnia. Przejechałem nim ponad sto tysięcy km bez poważnej awarii, stresu, problemów i uważam, że jest to bardzo dobry, wszechstronny rodzinny samochód (no może bagażnik najmniej spełnia te wymagania ;) ). Przez czas mojej eksploatacji, wyleczyłem Dziq’a z wszystkich „chorób” wieku młodzieńczego i po takim serwisie już tylko pozostaje przejeździć kolejne 160 tyś km jedynie dolewając paliwo.
Jego niezaprzeczalne atuty to przede wszystkim rewelacyjny silnik z doskonałym napędem na 4 koła i przekładnią zapewniające bardzo dynamiczną, sportową jazdę przy dość ekonomicznym koszcie LPG.
Sprzedaję go, ponieważ dorosłem do niższej wersji EVO.
Warunki dokonania transakcji:
Płatność przelewem na konto.
Odbiór własny w Warszawie lub w dogodnym terminie i dogodnym miejscu, w którym ten samochodzik się znajdzie.
Pytania proszę kierować na e-mail (chętnie odpowiem ;-) ). Na życzenie doślę dokładniejsze zdjęcia w większym formacie.
Kontakt: [zasłonięte]@gmail.com / 668 437 660