Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

29g. Psychologia zachowań konsumenckich WYDANIE 2

09-03-2012, 21:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 56 zł      Najwyzsza cena licytacji: 56 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112690534
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 41   
Koniec: 11-03-2012 09:56:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH.
 WYD. 2 ZMIENIONE
 

 

 

Autor: Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
Wydawca: GWP
Rok wydania: 2009
Okładka: Twarda
Wymiary: 240 x 170
Ilość stron: 424
ISBN:[zasłonięte]978-8389-161-5

Cena detaliczna: 89,90
v
Opis: Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowan konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.