Dane techniczne:
Region: |
|
2 |
|
Format obrazu: |
|
16:91,85:1 anamorficzny |
|
Wydanie: |
|
1 płytowe płytowe |
|
Dzwięk: |
|
Dolby Digital 5.1 angielski,Dolby Digital 5.1 niemiecki, |
System: |
|
PAL |
|
Napisy: |
|
polskie, bułgarskie, fińskie, hinduskie, niemieckie, tureckie, angielskie, czeskie, greckie, holenderskie, norweskie, węgierskie, arabskie, duńskie, hebrajskie, islandzkie, szwedzkie |
|
Stan płyty: |
|
płyta oryginalna, nowa w folii fabrycznej |
|
|
Informacje o produkcji:
Dystrybutor: |
|
Imperial |
|
Reżyseria: |
|
Betty Thomas |
|
Obsada: |
|
Steve Buscemi,
Sandra Bullock,
Margo Martindale,
Viggo Mortensen,
Alan Tudyk,
Elizabeth Perkins,
Reni Santoni,
Diane Ladd,
Harsh Nayyar,
Frank Hoyt Taylor,
Dominic West,
Loudon Wainwright III,
Azura Skye,
Marianne Jean-Baptiste,
Corinne Reilly,
Dan Byrd,
Joanne Pankow,
Ric Reitz, |
|
Rok produkcji: |
|
103 |
Czas trwania: |
|
100 min |
Materiały dodatkowe: |
|
bezpośredni dostęp do scen, filmografie aktorów i reżysera, jak zbudować łańcuch: menu instruktażowe, komentarz reżysera, reportaż zrealizowany przez HBO, scena dodatkowa: piosenki Loudina Wainwrighta, scena dodatkowa: Santa Cruz parodia telenoweli, sceny niewykorzystane, |
|
Opis filmu:
W Długim pożegnaniu Raymond Chandler napisał: Alkohol jest niczym miłość: pierwszy pocałunek jest magiczny, drugi intymny, trzeci - rutynowy. Nowojorska dziennikarka Gwen Cummings (Sandra Bullock) rzadko poprzestaje na trzech pocałunkach, wyznaje bowiem zasadę, że w życiu trzeba iść na całość. Sprawy przybierają nieciekawy obrót, gdy na weselu swej siostry, Lily (Elizabeth Perkins), Gwen upija się na umór i uprowadza ślubną limuzynę, którą rozbija. Sąd skazuje ją na 28 dni pobytu w klinice odwykowej. Gwen zmuszona jest respektować panujące tam surowe reguły, postanawia jednak nie poddać się i okazuje jawną wrogość otoczeniu. Jej wewnętrzne opory przełamuje dopiero terapeuta Cornell (Steve Buscemi), człowiek, który wiele w życiu przeszedł. Dzięki niemu Gwen zrozumie, że nadszedł czas, by stawiła czoła prawdzie o samej sobie. Film zaczyna się komediowo, by potem sukcesywnie wkraczać w obszar filmu obyczajowego.
|
|