Nowa ContiWinterContactTM TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża liczba lameli z krawędziami zwiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
Duża liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony tworzy zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w rezultacie daje lepszą trakcję na śniegu.
Duże przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Hamowanie Cecha: Duża ilość lameli
Efekt: Zoptymalizowane krawędzie zwiększające przyczepność
Korzyść: Niezwykła siła hamowania na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych drogach | |
Trakcja Cecha: Duża liczba bloków i lameli w części czołowej opony. Zastosowanie lameli sinusoidalnych o kącie zero stopni
Efekt: Więcej punktów kontaktu z nawierzchnią, lepszy efekt „rozgarniania” śniegu Korzyść: Poprawa przyczepności i trakcji na śniegu
| |
Precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach Cecha: Duża liczba poprzecznych krawędzi bieżnika
Efekt: Lepsza precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach dzięki licznym krawędziom biegnącym wzdłuż obwodu opony
Korzyść: Poprawa kierowalności na śniegu | |
Aquaplaning Cecha: Najkrótsza droga przepływu wody przez powierzchnię przylegania
Efekt: Szybsze odprowadzanie wody
Korzyść: Wysoka ochrona przed aquaplaningiem | |
Prowadzenie na suchych nawierzchniach Cecha: Podzielony bieżnik
Efekt: Duża sztywność profilu bieżnika, dobre podparcie dla poszczególnych bloków bieżnika
Korzyść: Lepsze prowadzenie, dobra precyzja kierowania | |
Przebieg
Cecha: Równomierne rozłożenie sztywności bloków
Efekt: Równomierny rozkład nacisków w kontakcie z nawierzchnią
Korzyść: Mniejsze i bardziej miarowe zużywanie się, dzięki temu wydłużona jest żywotność opony