James M. Heidema, Carol A. McKenzie
Książka ta powstała dzięki współpracy Carol A. McKenzie i Jamesa M. Heidemy. Znajdziesz w niej wiele systemów, procesów i narzędzi, praktycznych i użytecznych w kierowaniu zespołami. Wiele zasad, omawianych w tej książce, zostało wykorzystanych w trakcie jej powstawania. Carol i Jim musieli działać zespołowo, określić cele i pracować nad nimi zarówno indywidualnie, jak i wspólnie. Jest to trzecia książka Jima w serii ?z pasją'. W przeszłości jego przyjaciele z Chin zachęcili go do napisania praktycznego przewodnika dla menedżerów ubezpieczeń na życie w Chinach. Zamiast stworzyć książkę przeznaczoną tylko dla nich, Jim napisał poradnik dla każdego, kto kieruje personelem sprzedaży. Jej tytuł brzmi Menedżer z pasją. Praktyczny przewodnik dla menedżerów w branży ubezpieczeniowej. Po przeczytaniu jego pierwszej książki dla menedżerów wiele osób prosiło go, żeby napisał też przewodnik dla agentów lub handlowców i tak powstał Agent z pasją. Praktyczny przewodnik dla agentów w branży ubezpieczeniowej. Pozycja ta zawiera pewne informacje na temat sukcesu i zmiany, które przekazał menedżerom, ale spora jej część oferuje pomocne wskazówki dotyczące tego, co agent powinien mówić i jak postępować, żeby dokonać transakcji. Ta książka jest zatytułowana Budowanie zespołu z pasją. Od toksycznych zachowań do zaangażowania. Jim zwerbował do współpracy Carol McKenzie, która została współautorką książki. Razem Carol i Jim dysponują bogatym doświadczeniem w pracy z liderami i zespołami na całym świecie. Carol jest pełną pasji instruktorką, konsultantką ; i coachem. Dzięki uprzejmości wielu międzynarodowych firm mieli rzadką okazję, by gromadzić doświadczenia, podróżując po świecie i pracując z wieloma liderami zespołów oraz ich podwładnymi.
Spis treści:Rozdział 1
Wprowadzenie
Rozdział 2
Koło
Rozdział 3
Czym jest zespół?
Rozdział 4
Pierwszy rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące ludzi
Rozdział 5
Drugi rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące zmiany
Rozdział 6
Trzeci rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące harmonii
Rozdział 7
Czwarty rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące komunikacji
Rozdział 8
Piąty rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące rozwoju
Rozdział 9
Szósty rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące celów
Rozdział 10
Siódmy rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące ról
Rozdział 11
Ósmy rodzaj toksyczności - kwestie dotyczące przywództwa
Rozdział 12
Skrzynka z narzędziami
Rozdział 13
Seminaria, bibliografia, strony internetowe