Firma powstała w roku 2006 z myślą o klientach, którzy poszukują profesjonalnego serwisu ogumienia, który poza powszechnie występującymi markami i modelami samochodów obsługuje również takie marki jak MERCEDES, CHRYSLER, JEEP, PORSCHE, LAND ROVER, JAGUAR, BENTLEY, DODGE oraz wiele innych... Należymy do sieci Skandynawskiej sieci serwisów "VIANOR". Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opon tak znanych marek jak TOYO, NOKIAN, NEXEN, MATADOR... Handlujemy również oponami PIRELLI, BRIDGESTONE, MICHELIN, CONTINENTAL, GOODYEAR, DUNLOP oraz wiele innych. Zakupione u nas opony czy felgi można założyć na auto w naszym profesjonalnym serwisie działającym na wysokiej klasy maszynach, które obsługuje personel od lat pracujący w dziedzinie wulkanizacji. Prowadzimy również: przechowalnie opon zimowych oraz letnich w specjalnie do tego przystosowanych halach, mycie i konserwacja kół, prostowanie, malowanie, spawanie felg aluminiowych...
Krótko mówiąc, wszystko co jest związane z kołami do Twojego auta...
Pozdrawiamy
|
ROZMIAR: 255/55R18
PRODUCENT: DUNLOP
MODEL: GRANDTREK WTM3 ROF RUN ON FLAT
INDEKS NOŚNOŚCI I PRĘDKOŚCI: 109H
CENA ZA 1 SZTUKĘ
- Większa trakcja i siła pokonywania zakrętów.
- Lepsze przyleganie na śniegu, lodzie i mokrej nawierzchni.
- Większa odporność na aquaplaning.
(*) - Homologacja BMW
ROF - Run On Flat Technology
Technologia Dunlop RunOnFlat umożliwia dalszą jazdę nawet bez powietrza. Opatentowana konstrukcja ścianek bocznych opon Dunlop RunOnFlat ogranicza do minimum uginanie się i ryzyko zsunięcia się opony z obręczy. Całkowicie wypompowana opona Dunlop RunOnFlat umożliwia kontynuowanie jazdy na odległość 80 km z prędkością do 80 km/h w normalnych warunkach drogowych.
Zalety technologii Dunlop RunOnFlat:
• Ścianka boczna o opatentowanej konstrukcji unosi ciężar pojazdu nawet, gdy w oponie nie ma powietrza. • Specjalna konstrukcja opony, w której wykorzystano nowoczesne mieszanki, pozwala uniknąć zniszczenia opony wskutek nadmiernego uginania. • Opony Dunlop RunOnFlat można zakładać na dowolnej standardowej obręczy (stalowej lub ze stopów) bez użycia specjalnych narzędzi.
Specyficzna wzmocniona konstrukcja połączenia stopki z obręczą i ścisłe ich przyleganie do siebie zapewnia maksymalną kontrolę i pozwala prowadzić samochód z większą precyzją. Podobnie jak przyleganie dłoni do kierownicy daje większą kontrolę i lepsze czucie drogi.
Maximum Flange Shield (MFS) to system Dunlopa służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony w dolnej części ścianki bocznej i powyżej felgi koła jest umieszczony profil gumowy, który tworzy strefę buforową.
Krzemionkowa mieszanka gumowa (Silica-Plus) to kolejna wywodząca się ze sportu motorowego mieszanka, która zapewnia lepszą przyczepność.
|