FORTECA BP - polska centrala alarmowa do aut wyposażonych w oryginalnego pilota w kluczyku (bez szyny CAN).
HOMOLOGACJA: E20 97RA-01 2437
FORTECA V24 to nowoczesny system zabezpieczenia samochodu posiadający szereg unikalnych rozwiązań technicznych stawiających go na czele urządzeń tej klasy. Zakres napięć pracy w przedziale od 10V do 30V pozwala na zamontowanie systemu w dowolnym pojeździe. Całkowita odpornośc wyjść centrali alarmu na zwarcia, przeciążenia powstałe na skutek niewłaściwego montażu. Całkowicie bezgłośna praca uniemożliwia zlokalizowanie umiejscowienia montażu alarmu. Wbudowane złącza do szybkiego podłączenia akcesorii naszej produkcji takich jak syrena ALAMO, detektory ultradźwiękowe RAPTOR. Duża gama pilotów do wyboru współpracujacych z systemem. Unikalna w innych alarmach cecha polegająca na możliwości obsługiwania za pomocą tego samego pilota wielu urządzeń takich jak np: sterowanie bramą. Współpraca alarmu z czujnikami bezprzewodymi do ochrony garażu.
FUNKCJE AUTOALARMU
- dwa piloty z niepowtarzalnym, dynamicznie zmienny kodem,
- funkcja identyfikacji kierowcy, zabezpieczająca auto przed nieautoryzowanym uruchomieniem silnika,
- opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika w pojeździe,
- funkcja PANIC umożliwiająca załączenie alarmowania z pilota,
- blokowanie samochodu przed odjazdem,
- dwa wyjścia blokady zapłonu,
- tryb serwisowy umożliwiający oddanie auta do warsztatu bez pilotów,
- dwa kanały dodatkowe pracujące w trybach: czasowy i bistabilny,
- automatyczne włączanie świateł,
- infoGPS (dla potrzeb monitoringu GPS),
- opcja automatycznego włącznika świateł dziennych po przekroczeniu progu napięcia w instalacji (13,2V lub 26,4V),
- opcja naprzemiennego mrugania kierunkowskazami w alarmowaniu,
- sterowanie zamkiem centralnym elektrycznym lub pneumatycznym,
- cztery wyjścia sterowania zamkiem centralnym: otwieranie i zamykanie impulsami 'masy' i 'plusa',
- domykanie szyb elektrycznych wyjściem 1/3/35 sekund,
- programowalna funkcja ryglowania zamka w czasie jazdy,
- ciche lub głośne sygnalizowanie uzbrajania (obsługa z pilota),
- automatyczne dozbrajanie,
- uzbrojenie alarmu bez czujników dodatkowych,
- test wyłączników drzwi i wyłączników,
- pamięć o alarmie, sygnalizowanie działania alarmu przy rozbrajaniu,
- prealarm - alarm ostrzegawczy,
- sygnalizacja niedomkniętych drzwi podczas włączania alarmu,
- sygnalizacja uszkodzenia czujników podczas włączania alarmu,
- uzbrajanie alarmu z uszkodzonym czujnikiem,
- możliwość otwarcia bagażnika z pilota bez rozbrajania alarmu,
- tryb serwisowy umożliwiający oddanie auta do serwisu bez wskazywania ukrytych przycisków kasowania,
- kontrola ilości pilotów wprogramowanych do centrali,
- opcja obsługi pilotem autoalarmu oraz dodatkowych urządzeń (bramy alarmu domowego itp.),
- opcja obsługi bezprzewodowych czujników ochrony garażu.