- Imponujące zdolności do jazdy przy każdej pogodzie.
- Znakomita przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
- Znakomita i mocna przyczepność w każdej pogodzie i przy każdej prędkości.
(*) - Homologacja BMW
ROF - Run On Flat Technology
Technologia Dunlop RunOnFlat umożliwia dalszą jazdę nawet bez powietrza. Opatentowana konstrukcja ścianek bocznych opon Dunlop RunOnFlat ogranicza do minimum uginanie się i ryzyko zsunięcia się opony z obręczy. Całkowicie wypompowana opona Dunlop RunOnFlat umożliwia kontynuowanie jazdy na odległość 80 km z prędkością do 80 km/h w normalnych warunkach drogowych.
Zalety technologii Dunlop RunOnFlat:
• Ścianka boczna o opatentowanej konstrukcji unosi ciężar pojazdu nawet, gdy w oponie nie ma powietrza.
• Specjalna konstrukcja opony, w której wykorzystano nowoczesne mieszanki, pozwala uniknąć zniszczenia opony wskutek nadmiernego uginania.
• Opony Dunlop RunOnFlat można zakładać na dowolnej standardowej obręczy (stalowej lub ze stopów) bez użycia specjalnych narzędzi.
Warunki jazdy zimą mogą ulegać dużym zmianom, nawet podczas jednej podróżny. Każde jednak warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po śnieg i gołoledź, stawiają oponom wysokie wymagania. Spełnienie tych wszystkich wymagań przez jeden produkt jest bardzo trudne. Różne rodzaje lameli, każda do innych warunków panujących na drogach zimą, stosowane w oponach Dunlopa pozwalają to jednak z powodzeniem osiągnąć.
Bieżnik więlokątowy powstaje z dziesięciu promieni, co zapewnia większą precyzję, Dlatego możemy zagwarantować bardzo skuteczne rozprowadzanie nacisku na powierzchni przylegania Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Bezsprzecznym pożytkiem jest znacznie lepsza kontrola nad zachowaniem obszaru styku opony z nawierzchnią w każdych warunkach jazdy. Bieżnik wielokątowy oferuje ponadto znakomite zachowanie na suchej i mokrej nawierzchni; lepsze panowanie podczas pokonywania zakrętów.
Specyficzna wzmocniona konstrukcja połączenia stopki z obręczą i ścisłe ich przyleganie do siebie zapewnia maksymalną kontrolę i pozwala prowadzić samochód z większą precyzją. Podobnie jak przyleganie dłoni do kierownicy daje większą kontrolę i lepsze czucie drogi. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja.
Maximum Flange Shield (MFS) to system Dunlopa służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony w dolnej części ścianki bocznej i powyżej felgi koła jest umieszczony profil gumowy, który tworzy strefę buforową. Ochraniacz felgi, który chroni drogie felgi ze stopów przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bezszwowa opaska nylonowa z trzema warstwami 0º. Ta hybrydowa nakładka ogranicza do minimum zniekształcenie obwodu przy wysokiej prędkości. Najwyższa stabilność podczas szybkiej jazdy i bardzo wysoka odporność na ścieranie.
Krzemionkowa mieszanka gumowa (Silica-Plus) to kolejna wywodząca się ze sportu motorowego mieszanka, która zapewnia lepszą przyczepność. Znakomita reakcja na hamowanie i przyspieszanie, dobra przyczepność, wysoka wytrzymałość na zużycie i ścieranie.