Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

-23% MEMORY - DOM I OGRÓD gra edukacyjna 48 kart

11-05-2014, 10:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7.50 zł     
Użytkownik edukacyjne-gry
numer aukcji: 4190708387
Miejscowość Dopiewo
Zostało sztuk: 30    Wyświetleń: 13   
Koniec: 11-05-2014 10:48:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]
Wiek dziecka: 4 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

.

SKLEP FIRMOWY / CENY PROMOCYJNE / FAKTURY VAT

.

http://hetman-zabawki.com.pl/templates/rt_novus_j15/images/inset-banner.jpg

JEDEN KOSZT WYSYŁKI ZBIORCZEJ !


Jedna opłata za zakupy zbiorcze - przy zakupie wielu przedmiotów, z jednej bądź z wielu różnych naszych aukcji

- koszt wysyłki jest równy kwocie za wysyłkę jednego przedmiotu !


REALIZUJEMY TAKŻE ZAMÓWIENIA PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH DLA DZIECI

 

OFERUJEMY RABAT WLICZONY W CENĘ PRZEDMIOTU + WYSYŁKA KURIERSKA GRATIS !

 

ZAPRASZAMY: PLACÓWKI OŚWIATOWE, STOWARZYSZENIA, FIRMY !

.

E-MAIL: [zasłonięte]@hetman24.com.pl ; TEL. 604 [zasłonięte] 20 90 ; GADU-GADU: 43[zasłonięte]587

.

PŁATNOŚCI: PayU ; WPŁATA NA KONTO BANKOWE ; WYSYŁKA ZA POBRANIEM PRZY ODBIORZE

 

WYSYŁKA: POCZTA POLSKA ; PRZESYŁKA KURIERSKA

 

KONTO BANKOWE: 53 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3460001 [zasłonięte] 207921

 

ADRES: HETMAN , UL. SZKOLNA 50 , DOPIEWIEC , 62-070 DOPIEWO

 

cena 7,50 pln zawiera już promocyjny 23% rabat

.

DOM I OGRÓD

gra pamięciowa

48 kart


DOM I OGRÓD - gra ćwiczy spostrzegawczość, doskonali umiejętność zapamiętywania

oraz utrwala znajomość różnych przedmiotów codziennego użytku.

.

Zasady gry:
Gracze kompletują (łączą z sobą) kartoniki z ilustracjami w zestawy tematyczne.

Elementy gry:
- 8 kart z zadaniami (wymiar: 5 cm x 7 cm / karty są bardzo trwałe)
- 40 kartoników z ilustracjami (wymiar: 4 cm x 4 cm / karty są bardzo trwałe)

.

.

+

SKARB I POSZUKIWACZE

.

PRZYGODOWA MINI GRA PLANSZOWA
.
+ PIONKI W KSZTAŁCIE MYSZEK

.
SKARB I POSZUKIWACZE
.
Dzieci szukają skarbów !

Elementy gry:
- plansza (rozmiar: 23 cm x 27 cm)


- 4 pionki (myszki)
- kostka
- opis

SKARB I POSZUKIWACZE (opis gry)

Cel gry:
odnalezienie zaginionego skarbu.

Rozpoczęcie gry:
grę rozpoczyna ten z graczy, który wyrzuci kostką 1 lub 6 oczek.

Podczas podróży gracze stają na kółkach z cyframi - każdy numer odpowiada odpowiedniemu zadaniu do wykonania.

Legenda:

Nr 1 - dostałeś się do podziemi przez zapomniany otwór, spłoszyłeś stado ptaków zamieszkujących skalne szczeliny. Cofasz się do wejścia.


Nr 2 - rozbójnicy szykują pułapkę. Zwalone drzewo ma przeszkodzić w dalszych poszukiwaniach. Przesuwasz się o 3 pola do przodu, aby uniknąć pułapki.

Nr 3 - rozbójnicy chcą zamknąć przejście. Rzucają odłamkami skalnymi, aby zasypać otwór. Szybko rozwinięta drabina pozwala uciec Ci przed zagrożeniem. Przesuwasz się o 7 pól do przodu.

Nr 4 - zobaczyłeś piękne stalaktyty zwisające ze stropu skalnego. Chcesz zrobić zdjęcie. Czekasz 1 kolejkę rzutu kostką.

Nr 5 - na swojej drodze napotkałeś stalagnity tzn. skalne nacieki wychodzące z dołu ku górze - masz możliwość zaczepienia liny aby się nad nimi przedostać. Przesuwasz się o 11 pól do przodu.

Nr 6 - Biała Zjawa - cień rzucony na skałę Cię przestraszył. Cofasz się o 4 pola.

Nr 7 - uszkodziłeś jeden ze stalaktytów, które są pod ochroną. Czekasz 2 kolejki rzutu kostką.

Nr 8 - rozbójnik Czarne Oko chce Cię przestraszyć, jednak to mu się nie udaje. Przesuwasz się o 3 pola do przodu.

Nr 9 - rozbójnik potyka się na kamieniach i traci równowagę blokując Ci drogę. Czekasz 1 kolejkę rzutu kostką.

Nr 10 - Wielki Pająk uprządł pajęczynę zamykając Ci przejście. Zastanawiasz się nad innym przejściem. Cofasz się o 2 pola.

Nr 11 - znalazłeś nowe przejście, zobaczyłeś wypływającą ze skały rzeczkę. Nadmuchujesz ponton i przepływasz przez grotę skalną. Przesuwasz się o 10 pól do przodu.

Nr 12 - zgubiłeś lampę i chcesz jej poszukać. Czekasz 1 kolejkę rzutu kostką.

Nr 13 - chcesz skrócić sobie drogę, wciągasz się na linie. Przesuwasz się o 14 pól do przodu.

Nr 14 - ukryty Wąż bardzo Cię przestraszył. Cofasz się o 4 pola.

Nr 15 - stado Nietoperzy zasłoniło Ci cały korytarz. Czekasz 1 kolejkę rzutu kostką.

Nr 16 - Jaszczurka w mgnieniu oka przemieniła się w ogromnego Smoka. Chcesz przed nim uciec. Przesuwasz się o 5 pól do przodu.

Nr 17 - straż Wielkiego Skarbnika oświetliła Ci drogę. Przesuwasz się o 5 pól do przodu.

Nr 18 - aby przedostać się nad wielką rozpadliną skalną musisz przerzucić linę. Czekasz 1 kolejkę rzutu kostką.

Nr 19 - odnalazłeś komnatę pełną skarbów. Na straży stoi Wielki Skarbnik, który pozwala Ci wszystko zobaczyć. Szukasz wyjścia. Czekasz 1 kolejkę rzutu kostką. Strażnik zobowiązuje Cię dodatkowo do zachowania tajemnicy, gdzie został ukryty skarb.

Nr 20 - BRAWO - WYGRAŁEŚ. JESTEŚ PIERWSZY NA MECIE.
.
UWAGA:
ELEMENTY: ""KOMPLET 48 KART DO GRY "SUPER MEMORY - DOM I OGRÓD" + OPIS" + "SKARB I POSZUKIWACZE: PLANSZA + PIONKI + OPIS" SĄ ZAPAKOWANE I WYSYŁANE W OPAKOWANIU OD GRY:

(wymiar całego opakowania: 4,4 cm x 36,2 cm x 23,50 cm)