Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

22r. Zarządzanie marką - Gordon William, Pringle

09-03-2012, 21:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł      Najwyzsza cena licytacji: 11 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112696503
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 5    Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 11-03-2012 12:07:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zarządzanie marką 
Gordon William, Pringle Hamish

wydawnictwo REBIS
wydanie 2008 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8310-246-8
Format: 15x22.5 cm, 392 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2

Opis książki Zarządzanie marką :
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu… dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania. 

Książka Billa Gordona i Hamisha Pringle’ajest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.