Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

225/55R16 Michelin PILOT ALPIN PA2 225/55/16

05-03-2012, 3:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 250 zł     
Użytkownik extraopony
numer aukcji: 2106811670
Miejscowość Tarnowskie Góry
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 13   
Koniec: 08-03-2012 16:17:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Extra-Opony

Michelin PILOT ALPIN PA2 225/55R16 99 H Jedna sztuka

Michelin

opona zimowa dla samochodów osobowych

Rozmiar: 225/55R16

Indeks ładowności: 99

Indeks prędkości: H

Data produkcji: 06, 06, 06

Wysokosc bieżnika: około 7,0mm

Gwarancja na oponę: z gwarancją

RANT OCHRONNY:TAK

XL:TAK



Najnowsza opona Michelin Pilot Alpin jest ukoronowaniem wieloletnich badań i w obecnym czasie prezentuje najwyższy poziom technologiczny, jeśli chodzi o konstrukcję opon zimowych. Podstawowym zadaniem inżynierów pracujących nad Michelin Pilot Alpin było zapewnienie maksymalnie skutecznego hamowania i jak najlepszej sterowności na każdym rodzaju nawierzchni, jaki można spotkać zimą: suchej, mokrej, zaśnieżonej oraz oblodzonej. Michelin Pilot Alpin jest oferowany z indeksem prędkości H (maks. prędkość 210 km/h) oraz V (maks. prędkość 240 km/h) i w zależności od tego różni się budową.

Maksymalną przyczepność na suchej nawierzchni zapewnia w obu odmianach system automatycznie blokujących się lamel dwukierunkowych. W przypadku opon z indeksem prędkości H jest to system BDS (Bi-Directional Sipe), który sprawia, że lamele zazębiają się o siebie i blokują, zarówno w kierunku poprzecznym, jak i wzdłużnym. To oznacza lepszą przyczepność, zarówno przy działaniu na oponę sił kierunkowych występujących w przypadku szybkiej jazdy po zakrętach, jak i kiedy na oponę działa duża siła o kierunku równoległym z osią wzdłużną opony – w czasie mocnego hamowania.

Możliwość osiągania prędkości rzędu 240 km/h stawia przed konstruktorami opon jeszcze większe wymagania. Dlatego w oponach Michelin Pilot Alpin z indeksem prędkości V zastosowano lamele o bardziej skomplikowanej konstrukcji. System VTS (Variable Thickness Sipe – Zmienna Szerokość Lamel) gwarantuje automatyczne blokowanie się lamel w kierunku poprzecznym i wzdłużnym oraz odstępy między lamelami rzędu 0,15 mm, przy głębokości lamel rzędu 0,6 mm. Pozwala to na uzyskanie znacznie większej gęstości lamel na tej samej powierzchni oraz na szybsze występowanie efektu ich automatycznego blokowania się. Systemy VTS i BDS działają na podobnej zasadzie, jednak ten pierwszy szybciej reaguje na działanie sił, zarówno wzdłużnych jak i poprzecznych.

System VTS jest zupełną nowością i w oponie Michelin Pilot Alpin zastosowano go po raz pierwszy. Dodatkowo, aby zoptymalizować zachowanie opony na suchej nawierzchni, w przypadku modeli z indeksem prędkości V połączono bloki bieżnika w obszarze czoła opony. To pozwoliło na lepszą stabilizację opony.

Optymalne własności na mokrej i oblodzonej nawierzchni zapewniają rowki oraz kanały o odpowiedniej konstrukcji odprowadzającej wodę, a także specjalne, mikrodeformowalne mieszanki gum bieżnika, które dostosowują się do faktury nawierzchni – a nawet lód nie jest zupełnie gładki. Nowe mieszanki bieżnika wychwytują również te drobne nierówności. Całkowita długość lamel na całej powierzchni bieżnika została wydłużona1 o 30 do 40 % (w zależności od rozmiaru opony) i wynosi nawet do 32 m (gdyby zsumować długość wszystkich lamel znajdujących się na bieżniku). Wewnętrzne testy Michelin wykazały, że dzięki tym wszystkim innowacjom udało się skrócić drogę hamowania na mokrej nawierzchni1 (z prędkości 80 do 10 km/h) o 3 do 4 % w zależności od indeksu prędkości – oznacza to, że samochód może zahamować nawet o 2 metry wcześniej. Droga hamowania na lodzie (wewnętrzny test Michelin z prędkości 20 do 5 km/h) została zmniejszona1 odpowiednio o 1 m.

Nowa opona Michelin Pilot Alpin drugiej generacji jest wyjątkowo odporna na aquaplaning (powstawanie warstwy wody między powierzchnią opony, a nawierzchnią powodujące utratę kierowalności). Bieżnik opony w momencie zetknięcia się z warstwą wody zachowuje się jak dziób łodzi wypychając ją na boki opony. Woda, która przedostanie się do bieżnika opony na powierzchni jej styku z nawierzchnią, jest wypychana przez szerokie centralne rowki wzdłużne, następnie przez duże rowki poprzeczne w strefie barkowej oraz liczne dodatkowe kanały. Zaokrąglone krawędzie wszystkich rowków sprzyjają przepływowi wody bez zaburzeń. Usprawnione odprowadzanie wody bez „turbulencji” wyzwala mniejszą ilość energii, co obniża zużycie paliwa.

Zwiększenie długości lamel w porównaniu z poprzednikiem spowodowało lepszą przyczepność, także na ośnieżonej nawierzchni. Krawędzie klocków bieżnika są ostre, a klocki masywne, aby zapewnić maksymalną przyczepność na śniegu. To oznacza skuteczniejsze hamowanie, lepszą przyczepność na zakrętach, a także ustabilizowane przyspieszenie na śniegu.

Nowa opona Michelin Pilot Alpin oferuje najlepsze parametry jazdy na rynku opon zimowych i jest odpowiedzią na wymagania producentów takich samochodów jak Aston Martin, Audi, BMW, Jaguar, Maserati, Mercedes, Porsche i Volvo. Efektem „ubocznym” spełnienia wymagań producentów prestiżowych samochodów jest uzyskanie oficjalnej rekomendacji (po raz pierwszy taką rekomendację uzyskała zimowa opona) na pierwsze wyposażenie do następujących modeli samochodów BMW serii 3 (modele Compact 316i, Compact 318i, 320i, 330i, 320d), BMW M3 i VW Passat.

Wszystkie rozmiary Michelin Pilot Alpin są wyposażone w podwójne oznaczenie zużycia bieżnika – do głębokości 4 mm oraz 1,6 mm. Michelin Pilot Alpin występuje w 11 rozmiarach o indeksie prędkości H (maks. prędkość 210 km/h) i 15 rozmiarach o indeksie prędkości V (maks. prędkość 240 km/h). Wszystkie opony z indeksem prędkości V są oferowane w wersjach o zwiększonej nośności – posiadają oznaczenie EL (extra load).

Uwaga: wystepują dwa bieżniki. Indeks prędkości H - bieżnik po lewej stronie na fotografii, indeks V i W - bieżnik po prawej stronie na fotografii.


"ExtraOpony"
M. Garbacz

KONTAKT

42-612 Tarnowskie Góry,
ul. Skrzypczyka 24,
NIP 645[zasłonięte]211-83

tel. 32 [zasłonięte] 42,
mobile. 501 [zasłonięte] 347,
[zasłonięte]@extraopony.pl
[zasłonięte]30070
Kliknij aby powiększyć

SERWIS

Czynne:
Pn. - Pt. 9:00 - 17:00
So. 9:00 - 14:00


OPCJE TRANSPORTU

- odbiór osobisty
- kurier (wpłata na konto)

KOSZT TRANSPORTU

1 szt. - 20 PLN
2 szt. - 20 PLN
3 szt. - 30 PLN
4 szt. - 30 PLN

SPOSÓB PŁATNOŚCI

Wpłata na konto baknowe:
"ExtraOpony" M. Garbacz
ul. Skrzypczyka 24
42-612 Tarnowskie Góry

BANK:
mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA

NUMER KONTA:
07 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 498748

UWAGA !!!

Sprzedajemy TYLKO:

- parami (2 szt.)
- kompletami (4 szt.)


PODANA CENA JEST ZA JEDNĄ SZTUKĘ.



Jeżeli potrzebujesz tylko jedną oponę lub felgę z tego modelu skontaktuj się z nami:
32 [zasłonięte] 42 lub
501 [zasłonięte] 347



UWAGA !!!

Dostępne TYLKO 3 sztuki!



Zadzwoń i sprawdź promocję cenową na tę oponę!