- Imponujące zdolności do jazdy przy każdej pogodzie.
- Znakomita przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
- Znakomita i mocna przyczepność w każdej pogodzie i przy każdej prędkości.
(AO) - Homologacja AUDI
ROF - Run On Flat Technology
![obrazek](https://static1.tradoro.pl/3370/ROF_Technology.jpg)
Technologia Dunlop RunOnFlat umożliwia dalszą jazdę nawet bez powietrza. Opatentowana konstrukcja ścianek bocznych opon Dunlop RunOnFlat ogranicza do minimum uginanie się i ryzyko zsunięcia się opony z obręczy. Całkowicie wypompowana opona Dunlop RunOnFlat umożliwia kontynuowanie jazdy na odległość 80 km z prędkością do 80 km/h w normalnych warunkach drogowych.
Zalety technologii Dunlop RunOnFlat:
• Ścianka boczna o opatentowanej konstrukcji unosi ciężar pojazdu nawet, gdy w oponie nie ma powietrza.
• Specjalna konstrukcja opony, w której wykorzystano nowoczesne mieszanki, pozwala uniknąć zniszczenia opony wskutek nadmiernego uginania.
• Opony Dunlop RunOnFlat można zakładać na dowolnej standardowej obręczy (stalowej lub ze stopów) bez użycia specjalnych narzędzi.
![obrazek](https://static1.tradoro.pl/3370/ROF_tcm.jpg)
Warunki jazdy zimą mogą ulegać dużym zmianom, nawet podczas jednej podróżny. Każde jednak warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po śnieg i gołoledź, stawiają oponom wysokie wymagania. Spełnienie tych wszystkich wymagań przez jeden produkt jest bardzo trudne. Różne rodzaje lameli, każda do innych warunków panujących na drogach zimą, stosowane w oponach Dunlopa pozwalają to jednak z powodzeniem osiągnąć.
Bieżnik więlokątowy powstaje z dziesięciu promieni, co zapewnia większą precyzję, Dlatego możemy zagwarantować bardzo skuteczne rozprowadzanie nacisku na powierzchni przylegania Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Bezsprzecznym pożytkiem jest znacznie lepsza kontrola nad zachowaniem obszaru styku opony z nawierzchnią w każdych warunkach jazdy. Bieżnik wielokątowy oferuje ponadto znakomite zachowanie na suchej i mokrej nawierzchni; lepsze panowanie podczas pokonywania zakrętów.
Specyficzna wzmocniona konstrukcja połączenia stopki z obręczą i ścisłe ich przyleganie do siebie zapewnia maksymalną kontrolę i pozwala prowadzić samochód z większą precyzją. Podobnie jak przyleganie dłoni do kierownicy daje większą kontrolę i lepsze czucie drogi. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja.
Maximum Flange Shield (MFS) to system Dunlopa służący do ochrony felgi. Na całym obwodzie opony w dolnej części ścianki bocznej i powyżej felgi koła jest umieszczony profil gumowy, który tworzy strefę buforową. Ochraniacz felgi, który chroni drogie felgi ze stopów przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bezszwowa opaska nylonowa z trzema warstwami 0º. Ta hybrydowa nakładka ogranicza do minimum zniekształcenie obwodu przy wysokiej prędkości. Najwyższa stabilność podczas szybkiej jazdy i bardzo wysoka odporność na ścieranie.
Krzemionkowa mieszanka gumowa (Silica-Plus) to kolejna wywodząca się ze sportu motorowego mieszanka, która zapewnia lepszą przyczepność. Znakomita reakcja na hamowanie i przyspieszanie, dobra przyczepność, wysoka wytrzymałość na zużycie i ścieranie.