Firma powstała w roku 2006 z myślą o klientach, którzy poszukują profesjonalnego serwisu ogumienia, który poza powszechnie występującymi markami i modelami samochodów obsługuje również takie marki jak MERCEDES, CHRYSLER, JEEP, PORSCHE, LAND ROVER, JAGUAR, BENTLEY, DODGE oraz wiele innych... Należymy do sieci Skandynawskiej sieci serwisów "VIANOR". Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opon tak znanych marek jak TOYO, NOKIAN, NEXEN, MATADOR... Handlujemy również oponami PIRELLI, BRIDGESTONE, MICHELIN, CONTINENTAL, GOODYEAR, DUNLOP oraz wiele innych. Zakupione u nas opony czy felgi można założyć na auto w naszym profesjonalnym serwisie działającym na wysokiej klasy maszynach, które obsługuje personel od lat pracujący w dziedzinie wulkanizacji. Prowadzimy również: przechowalnie opon zimowych oraz letnich w specjalnie do tego przystosowanych halach, mycie i konserwacja kół, prostowanie, malowanie, spawanie felg aluminiowych...
Krótko mówiąc, wszystko co jest związane z kołami do Twojego auta...
Pozdrawiamy
|
ROZMIAR: 225/50R18
PRODUCENT: CONTINENTAL
MODEL: WINTER CONTACT TS830P
INDEKS NOŚNOŚCI I PRĘDKOŚCI: 99H XL
CENA ZA 4 SZTUKI
owa ContiWinterContactTM TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i duża liczba lameli z krawędziami zwiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
Duża liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony tworzy zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w rezultacie daje lepszą trakcję na śniegu.
Duże przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Hamowanie
Cecha: Duża ilość lameli
Efekt: Zoptymalizowane krawędzie zwiększające przyczepność
Korzyść: Niezwykła siła hamowania na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych drogach
|
|
Trakcja
Cecha: Duża liczba bloków i lameli w części czołowej opony. Zastosowanie lameli sinusoidalnych o kącie zero stopni
Efekt: Więcej punktów kontaktu z nawierzchnią, lepszy efekt „rozgarniania” śniegu
Korzyść: Poprawa przyczepności i trakcji na śniegu
|
|
Precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach
Cecha: Duża liczba poprzecznych krawędzi bieżnika
Efekt: Lepsza precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach dzięki licznym krawędziom biegnącym wzdłuż obwodu opony
Korzyść: Poprawa kierowalności na śniegu
|
|
Aquaplaning
Cecha: Najkrótsza droga przepływu wody przez powierzchnię przylegania
Efekt: Szybsze odprowadzanie wody
Korzyść: Wysoka ochrona przed aquaplaningiem
|
|
Prowadzenie na suchych nawierzchniach
Cecha: Podzielony bieżnik
Efekt: Duża sztywność profilu bieżnika, dobre podparcie dla poszczególnych bloków bieżnika
Korzyść: Lepsze prowadzenie, dobra precyzja kierowania
|
|
Przebieg
Cecha: Równomierne rozłożenie sztywności bloków
Efekt: Równomierny rozkład nacisków w kontakcie z nawierzchnią
Korzyść: Mniejsze i bardziej miarowe zużywanie się, dzięki temu wydłużona jest żywotność opony
|