Firma powstała w roku 2006 z myślą o klientach, którzy poszukują profesjonalnego serwisu ogumienia, który poza powszechnie występującymi markami i modelami samochodów obsługuje również takie marki jak MERCEDES, CHRYSLER, JEEP, PORSCHE, LAND ROVER, JAGUAR, BENTLEY, DODGE oraz wiele innych... Należymy do sieci Skandynawskiej sieci serwisów "VIANOR". Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opon tak znanych marek jak TOYO, NOKIAN, NEXEN, MATADOR... Handlujemy również oponami PIRELLI, BRIDGESTONE, MICHELIN, CONTINENTAL, GOODYEAR, DUNLOP oraz wiele innych. Zakupione u nas opony czy felgi można założyć na auto w naszym profesjonalnym serwisie działającym na wysokiej klasy maszynach, które obsługuje personel od lat pracujący w dziedzinie wulkanizacji. Prowadzimy również: przechowalnie opon zimowych oraz letnich w specjalnie do tego przystosowanych halach, mycie i konserwacja kół, prostowanie, malowanie, spawanie felg aluminiowych...
Krótko mówiąc, wszystko co jest związane z kołami do Twojego auta...
Pozdrawiamy
|
ROZMIAR: 225/40R19
PRODUCENT: DUNLOP
MODEL: SP SPORT MAXX GT RUN ON FLAT
INDEKS NOŚNOŚCI I PRĘDKOŚCI: 89W
CENA ZA 1 SZTUKĘ
Doskonała przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technologii
Opona Sport Maxx GT wyróżnia się doskonałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
Technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które zapewniają dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia dokładność prowadzenia oraz ilość informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy.
Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
|