Oponę SP Winter Sport 3D zaprojektowano z myślą o entuzjastach jazdy, dla których najważniejsze są najlepsze osiągi, szczególnie w warunkach zimowych. Nowa opona z kierunkowym bieżnikiem wyposażona została w trzy różne rodzaje rowków, umieszczone na całej jego powierzchni. Opona zapewnia doskonałą przyczepność oraz wyjątkowe wyniki podczas hamowania na pokrytej śniegiem lub mokrej nawierzchni, zapewniając kierowcy maksymalną kontrolę nad torem jazdy samochodu.
W konstrukcji opony SP Winter Sport 3D zastosowano opracowaną przez Dunlop, sprawdzoną w wyścigach samochodowych technologię Multi Radius Tread (MRT), dzięki której uzyskano jednolite rozłożenie ciśnienia na styku bieżnika z nawierzchnią. Opona posiada bieżnik o trzech różnych typach rowków, które dzielą powierzchnię opony na poszczególne strefy. Obejmują one obszar barku opony oraz boczne części pasa środkowego i blok centralny. Obszar barkowy charakteryzuje się nowymi trójwymiarowymi rowkami. W bocznej części pasa środkowego umieszczono rowki o wysokiej amplitudzie a blok centralny pokrywają tzw. "rowki ściągające". Każdy ich rodzaj odpowiedzialny jest za inne zadania, które w połączeniu dają niespotykane własności jezdne we wszystkich warunkach jazdy zimą, zapewniając komfort prowadzenia po śniegu, mokrej nawierzchni oraz suchej drodze przy niskich temperaturach.
Dunlop SP Winter Sport 3D, po raz pierwszy zaprezentowana na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie nad Menem, najnowszej generacji opona firmy Dunlop uzyskała miejsce drugie w kategorii opon rozmiaru 195/65 R 15 (jedynej testowanej) i uzyskała trzy gwiazdki ADAC w teście przeprowadzonym w październiku 2005 r. Eksperci ADAC powiedzieli: “Opona SP Winter Sport 3D firmy Dunlop to znakomicie wyważona opona z najlepszymi wynikami przyczepności na mokrej drodze i wyjątkowo dobrymi wynikami na drodze suchej”.
Oponę SP Winter Sport 3D zaprojektowano z myślą o entuzjastach jazdy, dla których najważniejsze są najlepsze osiągi, szczególnie w warunkach zimowych. Nowa opona z kierunkowym bieżnikiem wyposażona została w trzy różne rodzaje rowków, umieszczone na całej jego powierzchni. Opona zapewnia doskonałą przyczepność oraz wyjątkowe wyniki podczas hamowania na pokrytej śniegiem lub mokrej nawierzchni, zapewniając kierowcy maksymalną kontrolę nad torem jazdy samochodu.
W konstrukcji opony SP Winter Sport 3D zastosowano opracowaną przez Dunlop, sprawdzoną w wyścigach samochodowych technologię Multi Radius Tread (MRT), dzięki której uzyskano jednolite rozłożenie ciśnienia na styku bieżnika z nawierzchnią. Opona posiada bieżnik o trzech różnych typach rowków, które dzielą powierzchnię opony na poszczególne strefy. Obejmują one obszar barku opony oraz boczne części pasa środkowego i blok centralny. Obszar barkowy charakteryzuje się nowymi trójwymiarowymi rowkami. W bocznej części pasa środkowego umieszczono rowki o wysokiej amplitudzie a blok centralny pokrywają tzw. "rowki ściągające". Każdy ich rodzaj odpowiedzialny jest za inne zadania, które w połączeniu dają niespotykane własności jezdne we wszystkich warunkach jazdy zimą, zapewniając komfort prowadzenia po śniegu, mokrej nawierzchni oraz suchej drodze przy niskich temperaturach.
Dunlop SP Winter Sport 3D, po raz pierwszy zaprezentowana na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie nad Menem, najnowszej generacji opona firmy Dunlop uzyskała miejsce drugie w kategorii opon rozmiaru 195/65 R 15 (jedynej testowanej) i uzyskała trzy gwiazdki ADAC w teście przeprowadzonym w październiku 2005 r. Eksperci ADAC powiedzieli: “Opona SP Winter Sport 3D firmy Dunlop to znakomicie wyważona opona z najlepszymi wynikami przyczepności na mokrej drodze i wyjątkowo dobrymi wynikami na drodze suchej”.
Dunlop SP Winter Sport M2 to kierunkowa opona z licznymi lamelami, zaprojektowana w technologii „V –Tech”, zapewniająca większą przyczepność i komfort na drodze, w trudnych warunkach zimowych. Bardzo dobre właściwości jezdne zapewniają: zmodyfikowany sposób nawinięcia JLB (bezkońcowe opasanie nylonowe) oraz nowy skład mieszanki bieżnika, zapewniają równomierną powierzchnię styku oraz podwyższoną odporność przy szybkiej jeździe. Dzięki temu uzyskano lepsze właściwości jezdne, wyższą precyzję sterowania oraz krótszą drogę hamowania, a zatem więcej bezpieczeństwa przy wyższych prędkościach, na suchej nawierzchni.
Oponę Dunlop SP Winter Sport M2 charakteryzuje stabilne prowadzenie boczne zarówno na zakrętach, jak i na prostej drodze. Szczególnie wysokie bezpieczeństwo i odporność na występowanie zjawiska aquaplaningu, jak również doskonałe właściwości jezdne na suchej nawierzchni. Opona szczególnie zalecana do samochodów wyposażonych w system ABS/ASR.
Opona Dunlop Winter Sport M2 dostępna w 72 rozmiarach, od 13 do 18 cali, także w klasie "V" - do prędkości 240 km/h.