Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

20th Century Fashion: 100 Years of Apparel Ads

25-03-2015, 19:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 139 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 5121503442
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-03-2015 19:33:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA FOTOGRAFICZNA BOOKOFF | PL. OGRODOWA 7 | 00-893 WARSZAWA | TEL. 503 [zasłonięte] 126 | 22 [zasłonięte] 86

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF PRZY MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE | UL. PAŃSKA 3 |
00-124 WARSZAWA | TEL. 512 [zasłonięte] 208 |

KSIĘGARNIA KULINARNEJ COOKOFF BY BOOKOFF | UL. ŻELAZNA 91 | 00-879 WARSZAWA | TEL. 22 [zasłonięte] 47 |
LOGO BOOKOFF

Sprawdź nasze inne aukcje. W naszej ofercie jest ponad 5000 książek, m.in. z zakresu: kulinaria, książki dla dzieci, sztuka, fotografia, moda, architektura, komiks.

20th Century Fashion: 100 Years of Apparel Ads


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]65146
Oprawa miękka
Ilość stron 464
Wydawnictwo Taschen
Język Angielski
Niemiecki
Francuski

Cena: 139.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

Książka dostępna w Księgarni Bookoff przy ul. Ogrodowej 7 w Warszawie.
Telefon do księgarni: 503 [zasłonięte] 126 oraz 22 [zasłonięte] 86.


W celu obejrzenia naszej pełnej oferty książkowej zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:


Księgarnia Fotograficzna Bookoff
przy ul. Ogrodowej 7 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych. Na naszych półkach można znaleźć też książki z zakresu mody. W najbliższym tygodniach na półkach w księgarni dostępne będą również wybrane tytuły z zakresu innych sztuk wizualnych (m.in. grafiki, architektury, komiksu, wzornictwa, wystroju wnętrz oraz dział książki dziecięcej).

Tel. 503 [zasłonięte] 126, 22 [zasłonięte] 86

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt. godz. 11-19
Sob. godz. 12-16




Księgarnia Muzeum Bookoff
przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze, urbanistyce oraz politologii. Dodatkowo na naszych półkach można znaleźć też książki z zakresu wzornictwa, projektowania i wystroju wnętrz, a także komiksy.

Tel. 512 [zasłonięte] 208

Księgarnia czynna jest w godz.:
Pon.-Pt.: 10-20
Sob.-Ndz.: 12-20




Księgarnia Kulinarna Cookoff by Bookoff przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie (na rogu z Al. Solidarnośći) specjalizuje się w książkach kucharskich. Na naszych półkach można też znaleźć polskie i zagraniczne książki dla dzieci.

Tel. 22 [zasłonięte] 47

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt. godz. 11-19
Sob. 12-16

The story of modern fashion—from couture to mass market

The 20th century saw fashion evolve from an exclusive Parisian salon business catering to a wealthy elite, into a global industry employing millions, with new trends whisked into stores before the last model has left the catwalk. Along the way, the signature feminine silhouettes of each era evolved beyond recognition: House of Worth crinolines gave way to Vionnet's bias-cut gowns, Dior's New Look to Quant's Chelsea Look, Halston's white suit to Frankie B.'s low-rise jeans. In menswear, ready-made suits signaled the demise of bespoke tailoring, long before Hawaiian shirts, skinny ties or baggy pants entered the fore.

20th Century Fashion offers a stylish retrospective of the last hundred years, via 400 fashion advertisements from the Jim Heimann Collection. Using imagery culled from a century of advertising, this book documents the unrelenting pace of fashion as it was adopted into the mass culture, decade by decade. An in-depth introduction, chapter text, and illustrated timeline detail the style-makers and trend-setters, from couture to the mass market; and how the historic events, design houses, retailers, films, magazines, and celebrities shaped the way we dressed—then and now.

About the author:
Alison A. Nieder has worked in fashion since 1985, in retail, apparel production, and as a fashion business journalist. She is executive editor of California Apparel News, a fashion trade publication covering the West Coast apparel and textile industries.

About the editor:
Cultural anthropologist and graphic design historian Jim Heimann is Executive Editor for TASCHEN America, and author of numerous books on architecture, pop culture, and the history of the West Coast, Los Angeles, and Hollywood. His unrivaled private collection of ephemera has been featured in museum exhibitions around the world and dozens of books.























Aukcja stworzona 2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>015-02 19:33:02 przez sklep oparty na systemie IAI-Shop.