Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

20r. JAK MÓWIĆ, ŻEBY NAS SŁUCHALI... SONYA HAMLIN

09-03-2012, 21:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112129960
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 9   
Koniec: 11-03-2012 09:49:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który wie, że nadmiar kanałów komunikacyjnych utrudnia bycie słyszanym i dlatego trzeba mówić wyraźnie i przekonująco.

Mimo że nowoczesna technologia zdominowała nasze życie zawodowe, w interesach nadal kluczowe pozostają bezpośrednia komunikacja i osobiste spotkania. Autorka wnikliwie analizuje najczęstsze problemy związane z porozumiewaniem się w miejscu pracy i podpowiada, jak sobie z nimi radzić. Z książki tej dowiesz się m.in., jak:

-         wygłaszać prezentacje i przemówienia z wykorzystaniem środków wizualnych, by dotrzeć do odbiorców i zmotywować ich do słuchania;

-         prowadzić indywidualne spotkania i rozmowy z klientem, szefem, współpracownikiem, tak by zostać wysłuchanym i osiągnąć swój cel;

-         przewodniczyć i uczestniczyć w efektywnych zebraniach.

Autorka proponuje wyjątkowe, praktyczne techniki ułatwiające skuteczną komunikację we współczesnych, zróżnicowanych miejscach pracy - przydadzą się one zarówno doświadczonym menedżerom, jak i osobom stojącym u progu kariery.

Sonya Hamlin prowadzi konsultacje dla kadry kierowniczej największych amerykańskich firm, takich jak JP Morgan Chase, American Express i IBM. Wykładała m.in. na uniwersytecie w Oksfordzie i w Harvard Law School. Występuje w programach telewizyjnych jako ekspert od spraw kominikacji. Jest autorką bestselleru What Makes Juries Listen Today i Jak mówić, żeby nas słuchali: klucz do sukcesu zawodowego.