![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/logoAle.jpg) |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/tops/top-right.jpg) |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/stamps/ros/ros.png) |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/tops/top-private.jpg)
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/inne.jpg) |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/tops/logo_top.jpg) |
znaczki Polska Ukraina Rosja Białoruś Kazachstan Litwa Mołdawia Gruzja Armenia
Litwa Łotwa Estonia Uzbekistan |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/tops/down-right2.jpg)
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/tops/top-private3.jpg)
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/tops/logo_bottom.jpg) |
Rosja 2006
Samoloty
Jakowlewa.
Seria M.1325-1329 |
|
Znaczki są
czyste
w
idealnym stanie**
(jak
na zdjęciu)
Mają pełną gumę oraz całe
nienaruszone
ząbkowanie.
|
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/stamps/ros/2006/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>093-10/ru_1093_st.jpg)
|
M.1325
АИР-1 (AIR-1) (1927)
АИР-1 to lekki dwuosobowy samolot sportowy z motorem
Cirrus, o mocy 60 k.m. Pierwszy lot odbył się 12 maja 1927 roku. 20 lipca tegoż
roku pilot Ju. I. Piontkowski przeleciał na tym samolocie z Sewastopolu do Moskwy,
ustanowiwszy dwa międzynarodowe rekordy. |
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/stamps/ros/2006/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>093-10/ru_1094_st_v.jpg)
|
M.1326
ЯК-42 (JAK-42) (1980)
Blisko magistralny samolot pasażerski JAK-42 stworzono
według ojczystych i zagranicznych wymagań do samolotów tej klasy: podwyższony
komfort dla pasażerów, niewielkie zużycie paliwa, niski poziom szumu,
podwyższona bezpieczność lotu. JAK-42 jest obecnie na liniach lotniczych
wielu państw.
|
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/stamps/ros/2006/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>093-10/ru_1095_st.jpg)
|
M.1327
Як-54 (JAK-54)
(1982)
Samolot JAK-54 to dwuosobowy
samolot sportowo-pilotażowy, przeznaczony do przygotowań pilotów-
sportowców, nauki w lotniczych klubach sportowych oraz do udziałów
w zawodach sportowych. AJK-54 posiada wysokie zdolności manewrowe, co pozwala
zawodnikowi-pilotowi wykonać cały zestaw figur wyższego pilotażu.
Samolot z minimalnym zastosowaniem sprzętu naziemnego jest pewny i prosty w
eksploatacji.
|
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/stamps/ros/2006/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>093-10/ru_1096_st.jpg)
|
M.1328
Як-130 (JAK-130) (1996)
Szkoleniowo-bojowy samolot JAK-130 to monoplan wg klasycznego
schematu z dwuosobową kabiną, z rozmieszczeniem krzeseł pilotów typu
'tandem'. Samolot wykonuje loty we wszystkich trybach, właściwych w swoim czasie
współczesnym i bojowym samolotom.
|
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/fila/stamps/ros/2006/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>093-10/ru_1097_st_v.jpg)
|
M.1329
Як-141 (JAK-141) (1987)
JAK-141 to naddźwiękowy samolot pionowego startu i lądowania
- wybitne osiągnięcie rosyjskiego przemysłu samolotowego. Samolot połączył
w sobie całe doświadczenie, zdobyte w tej dziedzinie, i znacząco wyprzedził
swój czas.
|
|
Opis
znaczków:
|
Data obiegu:
|
20.03.2006
|
|
|
Format
(mm):
|
37 х
50 mm wydawane w arkuszach (6x6) - 36 znaczków
|
|
|
Nakład:
|
po 240 tys.
|
|
Perforacja:
|
grzebieniowa
12
|
|
*
Oznakowania: M – numer w katalogu Michel; K.P. - nr. wg. kraju
pochodzenia; P - przywieszka
|
|
|
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/za.jpg) |
Wszystkie
zdjęcia są własnością KRAUSE Philatelia. Kopiowanie, przetwarzanie
materiałów graficznych w całości lub w części jest
zabronione i podlega karze grzywny. Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, Dz. U. 94 nr 43 poz.170 |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/_rokru.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>857-19ru.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1992.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1993.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1994.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1995.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1996.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1997.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1998.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/1999.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2000.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2001.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2002.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2003.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2004.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2005.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2006.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2007.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2008.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2009.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2010.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/ru/2011.png) |
![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/kategorii.png) ![](http://www.aleznaczek.pl/allegro/private/az/O%20MNIE.jpg) |