| znaczki Polska Ukraina Rosja Białoruś Kazachstan Litwa Mołdawia Gruzja Armenia Litwa Łotwa Estonia Uzbekistan |
Rosja 2006
Samoloty Antonowa.
Seria M.1295-1299 |
Znaczki są czyste w idealnym stanie** (jak na zdjęciu)
Mają pełną gumę oraz całe nienaruszone ząbkowanie.
|
|
|
M.1295
Ан-3Т.
Lekki wielodocelowy samolot An-3Т jest kontynuacją dalszego rozwoju i modernizacji modelu An-2, eksploatowanego w wielu państwa od 1947 roku, przeważnie w trudnodostępnych regionach: w górach, pustyniach, sawannach afrykańskich, w Arktyce i Antarktyce.
|
|
|
M.1296
АН-12
Samolot transportowy An-12 stworzono do przewozów ciężarów na średnie i dalekie odległości. Przyniósł on światową sławę całemu przemysłowi radzieckiemu.
|
|
|
M.1297
АН-24
Opracowanie An-24 w OKB O. К. Antonowa zaczęła się w 1956 roku. Pierwszy lot odbył się 20 października 1959 roku. W eksploatacji od 1962 r. Samolot ten zdobył wielką popularność w ZSRR i za granicą.
|
|
|
M.1298
АН-74
An-74 to wielodocelowy samolot krótkiego startu i lądowania dla eksploatacji w różnych warunkach klimatycznych i obszarach geograficznych, projektowany specjalnie dla ekspedycji arktycznych.
|
|
|
M.1299
АН-124 «Руслан» (Rusłan)
Ciężki samolot wojskowo-ciężarowy An-124 «Rusłan» jest największym samolotem na świecie. Przeznaczony do przewozów na dalekie odległości ciężkich i dużo gabarytowych ładunków.
|
|
|
Opis znaczków:
|
|
Data obiegu:
|
12.01.2006
|
|
Format (mm):
|
37 х 50 mm wydawane w arkuszach (6x6) - 36 znaczków
|
|
Nakład:
|
po 240 tys.
|
|
Perforacja:
|
grzebieniowa12
|
|
|
* Oznakowania: M – numer w katalogu Michel; K.P. - nr. wg. kraju pochodzenia; P - przywieszka
|
|
|
| Wszystkie zdjęcia są własnością KRAUSE Philatelia. Kopiowanie, przetwarzanie materiałów graficznych w całości lub w części jest zabronione i podlega karze grzywny. Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, Dz. U. 94 nr 43 poz.170 |