Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

1m. Wykluczanie jako problem filozofii edukacji

02-06-2012, 17:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 zł      Najwyzsza cena licytacji: 8 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284445750
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 29   
Koniec: 17-05-2012 12:27:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Cechy produktu

Tytuł: Wykluczanie jako problem filozofii edukacji
Wydawca: IMPULS
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58704
Liczba stron: 224
Wymiary: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Rok wydania: 2008
Języki: polski
Podtytuł: Komentarz do badań empirycznych
Wydanie: 1
Miejscowość wydania: Kraków
waga: 0.350 kg.

Opis książki Wykluczanie jako problem filozofii edukacji:

Niniejsza książka jest próbą teoretycznego podjęcia zagadnienia wykluczania i przedstawienia z perspektywy filozoficznej czterech problemów, jakie zarysowują się czy wręcz narzucają w trakcie lektury Wykluczania autorstwa Zbigniewa Kwiecińskiego. Kończąc wprowadzenie do książki ? raportu z badań longitudinalnych dotyczących wykluczania uczniów z dostępu kultury symbolicznej? toruński socjolog edukacji napisał:



Pozostaje ona [ta książka ? przyp. P. K.] raportem z badań empirycznych, w którym świadomie nie podejmuję szeregu cisnących się pytań teoretycznych, ideologicznych i praktycznych o źródła nierówności społecznych pośredniczonych poprzez szkolnictwo, o ocenę ich funkcjonalności czy niesprawiedliwości, o możliwości powszechnego wyrównywania szans dostępu do kultury symbolicznej z udziałem edukacji