1/16 Boss 302 Ford Mustang -=RC4MAX=-
Boss 302 Ford Mustang 1/16
Umięśniony samochód Forda z napędem Titan 12T 550
Karoseria koloru granatowego
Oficjalna licencja na wzór karoserii Forda Mustanga Boss 302
- Permanentny napęd na cztery koła
- Regulator XL-2.5
- Wodoszczelna elektronika
- Gotowy do jazdy z pakietem napędowym NiMh
- Dostępny również w wersji z napędem bezszczotkowym Velineon
Ford Mustang Boss 302 Traxxas’a – legendarny samochód wyścigowy, ma oficjalną licencję Ford Motor Company - światowego lidera w branży motoryzacyjnej.
Boss 302 zaopatrzony w napęd Titan 12T 550 ma obniżoną sylwetkę pozwalającą na pełne wykorzystanie mocy napędu i przeniesienie jej na koła. Model jest oparty na innowacyjnym podwoziu w skali 1/16, zaprojektowanym w celu osiągnięcia jak największej wydajności samochodu. Innowacyjny układ zawieszenia został zaprojektowany pod kątem maksymalnej przyczepności samochodu do podłoża i amortyzacji wszystkich wstrząsów.
Sprzęgło „Control Traxxas "™ zapewnia płynne i bezstratne przeniesienie mocy jednostki napędowej na cztery koła. Zastosowanie łożysk i teleskopowych wałów napędowych sprawia, że wydajność napędu jest maksymalna. To wszystko pozwala na pełną satysfakcję w czasie jazdy tym legendarnym samochodem wyścigowym.
Muskularny – modyfikowany zespół napędowy.
Do Forda Mustanga w skali 1/16 wmontowano ogromny moment obrotowy pochodzący z silnik szczotkowego Titan 12T 550.Totan zmodyfikowany jest tak samo, jak do modeli w skali 1/10. Elektroniczny regulator obrotów XL-2.5 i wysokoprądowe złącza elektryczne zapewniają wydajny przepływ energii zgromadzonej w pakiecie napędowym.
Wodoszczelna elektronika.
Forda Mustanga w skali 1/16 wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa mikro odbiornika, wodoszczelny regulator obrotów XL-2.5 i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
W 100% gotowy do jazdy!
1/16 Ford Mustang Boss 302 jest w pełni złożony z systemem R/C TQ, szczotkowym zespołem napędowym Titan 12T 550, malowaną karoserią, przyklejonymi oponami, pakietem napędowym NiMh, ładowarką i szczegółową instrukcją.
To wszystko sprawia, że w krótkim czasie po wyjęciu z opakowania możesz cieszyć się wyjątkową przyjemnością jazdy tym kultowym samochodem wyścigowym.
Specyfikacja TRAXXAS 1/16 FORD MUSTANG BOSS 302 - MODEL 7303
- w pełni zmontowany – gotowy do jazdy
- oficjalna licencja na wzór karoserii Forda Mustanga Boss 302
- aparatura zdalnego kierowania TQ™
- szczotkowy – modyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550
- elektroniczny regulator obrotów XL-2.5
- pakiet napędowy NiMh 7.2 V
- ładowarka pakietu napędowego
- malowana karoseria z oficjalną licencją
- napęd na cztery koła
- wodoszczelna elektronika
- sprzęgło „Control Traxxas "™
- wysokoprądowe złącza elektryczne
- metryczny system złącz
- łożyska kulkowe
MODEL 7303: w pełni zmontowany, wodoszczelny, gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego kierowania TQ™ 2.4GHz, modyfikowanym silnikiem Titan 12T 550, elektronicznym regulatorem obrotów XL-2.5, karoserią z oficjalną licencją.
W zestawie 7-celowy pakiet napędowy.
UWAGA WAŻNE!
Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.
W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.
Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.
Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować tylko połączenie równoległe.
- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika.
Dodatkowy pakiet LiPo.
Regulator obrotów XL-2.5 nie jest kompatybilny z pakietami LiPo, gdyż nie posiada on funkcji wykrywania niskiego napięcia. W tego powodu nie zaleca się używania pakietów LiPo. Jeśli istnieje taka konieczność, należy założyć dodatkowy czujnik wykrywania niskiego napięcia i stosować wyłącznie połączenie równoległe.