1/10 FORD F-150 RAPTOR replika - zestaw RTR
Agresywny styl Forda F-150 SVT Raptor.
Karoseria koloru białego!!
Gotowy do jazdy z aparaturą TQ 2.4GHz i pakietem napędowym NiMh 8.4V!
Model jest repliką specjalnie zaprojektowanego przez zespół specjalistów Forda, samochodu off-road F-150 SVT Raptor o mocy 411 koni i 35 calowych kołach.
Model Ford F-150 SVT Raptor, oferuje wodoszczelną elektronikę pozwalającą na użytkowanie go w każdych warunkach atmosferycznych. Solidne - niezależne zawieszenie o długim skoku, mocny silnik Titan 550 zapewniający prędkość 48km/h, łożyska kulowe, przekładnie ze stali i wysokiej wytrzymałości materiałów zapewniają modelowi najwyższe osiągi w terenie.
Aparatura zdalnego kierowania TQ 2.4GHz.
Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu „TQ”.
System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.
Możesz programować krańcowe wychylenia serwomechanizmów skrętu kół i precyzyjnie ustawić moc układu napędowego. Przełącznik wielofunkcyjny „Multi-Function” może być zaprogramowany do regulowania czułości i zakresu skrętu kół, czułości napędu, procentu siły hamowania i neutrum wychyleń.
Podobnie jak Ford SVT Raptor w pełnym rozmiarze, replika Traxxasa jest dobrze przygotowana do wszystkich wyzwań jazdy off-road. Długi skok zawieszenia i amortyzatory olejowe łatwo wchłoną uskoki i nierówności terenu. Unikalna konstrukcja obudowy zapewnia ogromny prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem, co pozwala na pokonywanie głębokich kolein, skał i innych przeszkód. Oryginalny bieżnik oponBFGoodrich Mud Terrain, zapewnia niewiarygodną przyczepność zarówno w terenie jak i na betonie i asfalcie. Opatentowane sprzęgło poślizgowe Revo-spec-Torque Control ™, zapewnia sprawne działanie, precyzyjną regulację i pełną kontrolę trakcji. Układ kierowniczy zbudowany na łożyskach kulkowych praktycznie eliminuje nierówności w kierowaniu i pozwala na precyzyjną kontrolę prowadzenia. Cyfrowe serwomechanizmy układu kierowniczego zapewniają błyskawiczną reakcję na zamierzenia kierowcy.
Wodoszczelna elektronika.
Forda SVT Raptor wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz, wodoszczelny regulator obrotów XL-5 i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
Komora baterii ułatwia instalację dołączonego akumulatora NiMH, a przemyślana konstrukcja komory sprawia, że można stosować pakiety płaskie, ułożone w pionie jak i pakiety LiPo Traxxasa.
Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550 dostarcza potężną moc, praktycznie nie wymaga konserwacji i posiada długą żywotność. Titan 12T 550 posiada zintegrowany wentylator chłodzący co w praktyce oznacza większe prędkości i dłuższy czas pracy.
Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów XL-5. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a –„High-Current” otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.
Ford F-150 SVT Raptor (model # 5806)
jest w pełni zmontowany i gotowy do jazdy z system radiowym 2.4GHz, elektronicznych regulatorem obrotów XL-5, system zasilania NiHM 8.4V, ładowarką pakietu, malowaniem karoserii, przyklejonymi oponami i szczegółową instrukcją.
SPECYFIKACJA FORD F-150 SVT RAPTOR (5806)
- Aparatura zdalnego kierowania TQ 2.4GHz
- Pakiet napędowy NiMh 8.4V / 3000mAh
- Oficjalnie licencjonowana grafika FORD F-150 SVT RAPTOR
- Realistyczna rzeźba bieżnika opon
- Modyfikowany silnik napędowy Titan® 12T 550 z wentylatorem chłodzącym
- Wodoszczelny regulator obrotów XL-5 z wykrywaniem niskiego napięcia
- Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current”
- Wodoszczelny serwomechanizm układu kierowniczego
- 3,5 calowy prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem
- Główna przekładnia napędu „Magnum 272™” z metalowymi zębatkami i łożyskami
- System przekładni głównej Revo-Spec Torque-Control™
- Teleskopowy układ przeniesienia napędu na półosie
- Karoseria w technologii ProGraphix
- Opcjonalna zębatka napędowa 23T
- 2,2 calowe koła
- Prędkość 48km/h
MODEL 5806: W pełni zmontowany – gotowy do jazdy i wodoszczelny z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz, elektronicznym regulatorem obrotów XL-5, pakietem NiMh 8.4V/3000mAh. Replika FORD F-150 SVT RAPTOR z licencjonowaną grafiką i karoserią wykonaną w technologii ProGraphix.
Dwie ważne informacje.
Uwaga dotycząca samochodów z napędem elektrycznym z zastosowaniem silnika szczotkowego.
Szczotki silnika wymagają wstępnego ułożenia (dotarcia) do komutatora. W związku z tym, należy przestrzegać następujących zaleceń:
- pierwsze 30 minut jazdy należy przeprowadzić bezwzględnie na pakietach akumulatorów dołączonych (zalecanych) do danego modelu. Stosowanie innych pakietów akumulatorów (np. LiPo), wiąże się z dużymi prądami, które w przypadku nie ułożonych (nie dotartych) szczotek, powodują spalenie komutatora.
- przez ten czas należy bezwzględnie unikać gwałtownych zmian obrotów silnika. Zrównoważone użycie przepustnicy pozwala na dokładne ułożenie (dotarcie) szczotek silnika.
Zastosowanie powyższej procedury pozwoli uniknąć mechanicznego uszkodzenia silnika polegającego na spaleniu komutatora. Takie uszkodzenie nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
Uwaga datycząca instalacji elektrycznej modelu.
Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu, powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS:
używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie firmy TRAXXAS lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie.
używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu.
nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu
Zapraszamy także na inne nasze aukcje: