Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

19r. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR Nowa

02-06-2012, 17:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284448975
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-05-2012 13:29:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR 
(oryginalnie: Evetything You Should Know About Public Relations)
Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań
Davis Anthony

wydawnictwo REBIS
wydanie 2008 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8310-247-5
Tłumaczenie: Sawicka - Chrapkowicz Anna
Format: 15x22.5 cm, 336 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2

Opis książki Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR :
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji. 

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania. 

Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.