Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

19e. MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMT-S.Lance, J.Woll

02-06-2012, 17:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284449311
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-05-2012 13:31:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w Małej Niebieskiej Księdze Reklamy wracają jednak do źródeł tego zagadnienia.
Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna.
Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.
Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem. Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu – i nie ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.
W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów, zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań.
Przekonaj się sam, jak wiele może zmienić i wiele dla Ciebie zrobić Mała Niebieska Księga Reklamy.


Autor/autorzy:
Steve Lance
Jeff Woll
EMKA
Oprawa: Twarda z obwolutą
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2009