1971 MGB w Polsce - jeżdżący.
Sprowadzony i odprawiony.
Rejestracja z USA ważna do marca 2013, do niedawna w codziennym użytkowaniu. Ten MGB jest bezwypadkowy, co czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym.
Sprawny technicznie: dobra kompresja silnika (pali na dotyk, pracuje bez jakichkolwiek stuków), mocne sprzęgło, cicha czterobiegowa skrzynia i tylny most. Zawieszenie i układ kierowniczy bez luzów.
Koła szprychowe w bardzo dobrym stanie (4 sztuki), piąte, zapasowe wymaga wymiany kilku pękniętych szprych. Siedzenia i dywaniki w dobrym stanie. Ponieważ od daty wyprodukowania minęło ponad 40 lat, aby przywrócić mu dawną świetność, potrzebna jest wymiana niektórych skorodowanych elementów nadwozia, niektórych akcesoriów, no i oczywiście potrzebny jest nowy lakier. Na zdjęciach widać samochód częściowo rozebrany dla określenia zakresu koniecznych prac blacharskich. Dobra wiadomość jest taka, że dostępne są wszystkie nowe części do tego modelu począwszy od elementów nadwozia, a skończywszy na przysłowiowej najmniejszej śrubce, co sprawia że profesjonalnie przeprowadzona renowacja będzie łatwiejsza i musi dać świetny efekt końcowy. Bez problemu dostępne są także materiały potrzebne do regularnego - okresowego serwisowania MGB.
Konstrukcja tego modelu pomimo upływu lat, jest na tyle dopracowana
i niezawodna, że 1971 MGB nadaje się nie tylko do zwykłego codziennego użytkowania, ale wręcz do dynamicznej jazdy i to z klasą, a to dzięki znakomitym
własnościom jezdnym z czego MGB słynie.
Zdecydowana większość wyprodukowanych MGB trafiła na rynek USA,
a model ten był jednym z pierwszych samochodów, w którym zastosowano
strefę kontrolowanego zgniotu.
Zainteresowanym posiadaniem tego autka które jest kwintesencją tego co rozumiemy jako klasyczny brytyjski kabriolet, mogę również zaoferować całkowite odrestaurowanie pojazdu, lub odrestaurowanie go do wskazanego etapu. Cena kup teraz dotyczy samochodu w obecnym stanie.
Posiadam więcej zdjęć.
Pamiętaj, możesz jechać furą za 300 tys. zł i przejechać niezauważony, jadąc MGB nie grozi Ci to.
Z wszelkimi pytaniami proszę dzwonić: 690 [zasłonięte] 127