Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

195/65R14 89H Bravuris BARUM -NOWE-LETNIE

20-07-2012, 22:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 192 zł     
Użytkownik autoopony1
numer aukcji: 2448821824
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 26   
Koniec: 10-07-2012 11:49:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
Producent: Barum
Profil opony: 65
Szerokość opony: 195
Prędkość: H do 210 km/h
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@op.pl

telefon: 508 [zasłonięte] 283

Przesyłka kurierska OPEK

od 1 do 4szt - 23zł przy płace z góry - PayU / Allegro


od 1 do 4szt - 30zł za pobraniem

Jesteśmy firmą istniejąca na rynku od 2004 roku, prezentujemy Państwu szeroką ofertą opon osobowych, dostawczych, terenowych a także felg. Kierujemy się uczciwością oraz pełną kompetencją w tym co robimy i dlatego wciąż się rozwijamy. Posiadamy szerokie grono stałych i zadowolonych klientów a obecnie mamy przyjemność sprzedaży na Allegro. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na naszych aukcjach.

Po zakupie prosimy przysłać maila z formą płatności i potwierdzeniem adresu wysyłki oraz ewentualne dane do F-VAT.

W innym przypadku przesyłkę wyślemy na adres podany w allegro, a jako dowód zakupu wyślemy paragon.

OPONA LETNIA

Dane techniczne:

ROZMIAR - 195/65R14

SEZON - LATO

PRODUCENT -BARUM

WZÓR BIEŻNIKA -Bravuris

INDEKS NOŚNOŚCI -89

INDEKS PRĘDKOŚCI - H
DATA PRODUKCJI - 2007

GWARANCJA - 5 LATA

Ogólna budowa opony


Bieżnik opony - zapewnia trakcję, hamowanie, przyczepność, odprowadzenie wody oraz chroni osnowę w strefie czoła bieżnika opony.
Opasania - ułożone pod kątem warstwy kordu stalowego, zapewniają oponie sztywność, stabilizują bieżnik i zapobiegają uszkodzeniu osnowy.
Osnowa - osnowa poprzeczna (90°) przenosi obciążenia oraz siły hamowania i siły kierunkowe pomiędzy kołami a drogą i zapobiega rozerwaniu opony przy ciśnieniu roboczym.
Bok opony - zapewnia ochronę osnowy i przeciwdziała starzeniu się na skutek działania czynników atmosferycznych.
Warstwa uszczelniająca - butylowa warstwa gumy o specjalnym składzie w oponach bezdętkowych, zapobiegająca utracie powietrza.
Drutówka - zwój pojedynczych drutów umożliwiających prawidłowe osadzenie opony i uszczelnienie oraz utrzymanie opony na obręczy.lna budowa oponylna budowa oponywka - zwlna budowa opony


Bieżnik opony - zapewnia trakcję, hamowanie, przyczepność, odprowadzenie wody oraz chroni osnowę w strefie czoła bieżnika opony.
Opasania - ułożone pod kątem warstwy kordu stalowego, zapewniają oponie sztywność, stabilizują bieżnik i zapobiegają uszkodzeniu osnowy.
Osnowa - osnowa poprzeczna (90
Bok opony - zapewnia ochronę osnowy i przeciwdziała starzeniu się na skutek działania czynnikó
Warstwa uszczelniająca - butylowa warstwa gumy o specjalnym składzie w oponach bezdętkowych, zapobiegająca utracie powietrza.
Drutó - zwó


Bieżnik opony - zapewnia trakcję, hamowanie, przyczepność, odprowadzenie wody oraz chroni osnowę w strefie czoła bieżnika opony.
Opasania - ułożone pod kątem warstwy kordu stalowego, zapewniają oponie sztywność, stabilizują bieżnik i zapobiegają uszkodzeniu osnowy.
Osnowa - osnowa poprzeczna (90
Bok opony - zapewnia ochronę osnowy i przeciwdziała starzeniu się na skutek działania czynnikó
Warstwa uszczelniająca - butylowa warstwa gumy o specjalnym składzie w oponach bezdętkowych, zapobiegająca utracie powietrza.
Drutó - zwó


Bieżnik opony - zapewnia trakcję, hamowanie, przyczepność, odprowadzenie wody oraz chroni osnowę w strefie czoła bieżnika opony.
Opasania - ułożone pod kątem warstwy kordu stalowego, zapewniają oponie sztywność, stabilizują bieżnik i zapobiegają uszkodzeniu osnowy.
Osnowa - osnowa poprzeczna (90
Bok opony - zapewnia ochronę osnowy i przeciwdziała starzeniu się na skutek działania czynnikó
Warstwa uszczelniająca - butylowa warstwa gumy o specjalnym składzie w oponach bezdętkowych, zapobiegająca utracie powietrza.
Drutó - zwó
Wypełniacz - gumowe wypełnienie w stopce i ścianie bocznej, zapewniające stopniowe przejście od sztywnego obszaru stopki do elastycznej ściany bocznej.