Jak często ci się zdarza, że pod koniec kolejnego długiego i nerwowego dnia zastanawiasz się, dlaczego tyle ważnych spraw nadal leży odłogiem? Pracujesztak ciężko, a czujesz się bezproduktywny i nieusatysfakcjonowany.Peter Bregman, konsultant do spraw zarządzania, znany i ceniony autor "Harvard Business Review" obala mit, że wszystko da się zrobić. Proponuje jasny i prosty plan wykonania tego, co najważniejsze. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie rozpraszających przerw w działaniu jest zorganizowanie sobie produktywnych przerw, których wprowadzenie jest łatwe, a w dodatku zajmują one tylko osiemnaście minut dziennie!Poznaj trzystopniowy proces ustalania hierarchii dziennych zadań: ustal plan na dany dzień, skup się na zadaniach co godzinę, sprawdź, jak spędziłeś czas.> Rozpoznaj cztery czynniki: mocne strony, słabe strony, wyjątkowość i pasje - które tworzą podstawę twojego sukcesu i szczęścia... oraz gwarantują, że dobrze spędzisz czas.> Skup się na jedynie pięciu rzeczach i odrzuć wszystko, co nie pasuje.> Zamień typową listę zadań w system, który zapewnia, że każdy dzień przybliża cię do realizacji celów wyznaczonych na dany rok.> Unikaj bezproduktywnego rozpraszania uwagi poprzez stworzenie produktywnychsposobów odwracania uwagi.> Trzymaj się najważniejszych spraw i sprawnie eliminuj czynniki, które grożą sabotowaniem twoich wysiłków. "Koniecznie przeczytajcie tę książkę. Mądrość, skromność i umiejętnośćopowiadania, które posiada Bregman, wyzierają z każdej strony tej perełki.18 minut to najlepsza mieszanka poradnika biznesowego i osobistego,jaki czytałem". Robert Sutton, profesor zarządzania Uniwersytetu Stanforda