Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

18 GIER W 1~~ CHIŃCZYK, MŁYNEK, WARCABY, SZACHY...

09-02-2014, 13:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 26 zł     
Użytkownik Marwikaspl
numer aukcji: 3920279565
Miejscowość Biała Podlaska
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 27   
Koniec: 09-02-2014 13:47:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 8 lat +
Certyfikaty i opinie: CE
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PIASKOWNICA




Super zestaw 18 gier z magnetyczną podstawą i wymiennymi planszami do gry !!!!









UWAGA! GWARANTUJEMY ZADOWOLENIE Z TOWARU LUB ZWROT PIENIĘDZY










Elementy zestawu:

magnetyczna plansza- zamykana kasetka, która jednocześnie jest planszą do gry w szachy i warcaby; po zakończonej grze zamykamy w niej pionki i kostki

8 dwustronnych planasz- na każdej ze stron znajduje się inna gra

zestaw magnetycznych pionków niezbędnych do grania w każdą grę

zestaw kostek



szachy, warcaby, backgammon/ tryktak, kosmiczna wyprawa, chińskie warcaby, chińczyk, football, węże i drabiny, szachy route, baseball, wyścig, manji, jazda konna z przeszkodami, młynek, wyścig F1, wszędzie, tramwaje, gęś

Szachy lub po zamianie pionków warcaby

Backgammon/ Tryktak
Gra przeznaczona dla 2 graczy, każdy z graczy zaczyna grę z 15 pionkami- kamieniami, celem gry jest usunięcie z planszy wszystkich swoich kamieni, ten, któremu uda się to zrobić pierwszemu- wygrywa.
Zaczyna gracz, któremu uda się wyrzucić w pierwszym rzucie większą liczbę oczek.

Space- venture/ kosmiczna wyprawa
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze przesuwają się po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek, wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety- pola oznaczonego liczbą 100- przy czym musi być ona osiągnięta wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól. W trakcie wyprawy na graczy czyhają liczne niespodzianki i niebezpieczeństwa, które każą graczom czekać kilka kolejek, cofać się o kilka pól lub przesuwać do przodu dając przewagę nad przeciwnikami.

Chińskie warcaby/ Chineese Cheekers
Gra przeznaczona jest dla 2- 3 graczy. Każdy z nich obstawia pionkami (zgodnie z wybranym kolorem) ramiona gwiazdy w punktach przecięcia linii. Zadaniem graczy jest zajęcię przeciwległego pola wybranego koloru, ten, któremu uda się to zrobić najszybciej- wygrywa.
Gracze poruszają się o 1 pole od punktu do punktu wzdłuż linii, mogą to zrobić w 6ściu kierunkach. Jeśli na linii prostej stoi pionek (własny lub przeciwnika)- może go przeskoczyć wielokrotnie, jeśli za pionkiem jest wolne pole.

Route Chess/ Szachy Route
Gra przeznaczona jest dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera po 2 pionki jednego koloru i umieszcza w bazie zgodnie z kolorem pionków. Wystąpienie z bazy musi być poprzedzone wyrzuceniem szóstki kostką. Gracze poruszają się po planszy zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wygrywa gracz, który jako pierwszy zajmie dwoma pionkami środkowe pole, przy czym musi być ono osiągnięte wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól.
Jeśli gracz w trakcie gry trafi na pole ze strzałką swojego koloru, omija kilka pól i przesuwa się do przodu na skróty zgodnie ze wskazaniem strzałki.
Jeśli gracz trafi na pole zajęte przez innego gracza, zbija go i ten musi wrócić na start.


Football
Celem gry jest umieszczenie pionka na polu numer 2 przeciwnika- przy bramce

Snakes & Ladders / Węże i Drabiny
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze przesuwają się po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek, wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety- pola oznaczonego liczbą 100- przy czym musi być ona osiągnięta wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól. Gdy w trakce gry gracz stanie na polu, na którym drabina ma swój początek- przenosi się po jej szczeblach na jej szczyt, co daje sporą przewagę nad przeciwnikami; jeśli jednak stanie na polu z głową węża, musi cofnąć się na pole z jego ogonem.

Ludo, czyli prawie wszystkim znany "Chińczyk"
Gra przeznaczona jest dla 2- 4 graczy
Każdy z graczy dobiera po 4 pionki w wybranym kolorze i ustawia je w bazie zgodnie z kolorem pionków.
Zaczyna gracz, który pierwszy rzutem kostką wyrzuci szóstkę.
Podczas gry gracze poruszają się wokół planszy zgodnie z ruchem wskazówek zegara, po obejściu pola ustawiają się w rzędzie swojego koloru, gracz, który najszybciej ustawi swój rząd wygrywa.
Jeśli gracz trafi na pole zajęte przez innego gracza, zbija go i ten musi wrócić na start.

Baseball

Racing Game/ Wyścig

Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci kostką największą liczbę oczek, wygrywa ten, który najszybciej dotrze do mety.

Manji
Gra przeznaczona jest dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera po 2 pionki jednego koloru i umieszcza w bazie zgodnie z kolorem pionków. Wystąpienie z bazy musi być poprzedzone wyrzuceniem szóstki kostką. Gracze poruszają się zgodnie ze strzałkami pokazanymi na planszy- zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wygrywa gracz, który jako pierwszy zajmie dwoma pionkami środkowe pole, przy czym musi być ono osiągnięte wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól.
Jeśli gracz w trakcie gry trafi na pole ze strzałką swojego koloru, omija kilka pól i przesuwa się na skróty w kierunku środka planszy.
Jeśli gracz trafi na pole zajęte przez innego gracza, zbija go i ten musi wrócić na start.


Steeplechase/ Jazda konna z przeszkodami
Nine Men's Morris Game/ 9ciu mężczyzn/ Młynek
Gra przeznaczona jest dla 2 graczy, każdy z nich ma do dyspozycji po 9 pionków w różnym kolorze. Drogą losowania (np rzutem kostką, monetą) zostaje wybrany zaczynający. Gracze na przemian wykładają swoje pionki w oznaczonych punktach przecięcia linii planszy próbując ustawić rząd w pionie, tzw. młyn, jeśli mu się to uda- usuwa z planszy dowolny pionek przeciwnika, o ile nie jest on również ustawiony w młynku. Gdy wszystkie pionki są wyłożone, gracze przesuwają pionkami po planszy o jedno pole w dowolnym kierunku.
Gdy jednemu z graczy pozostają na planszy tylko 3 pionki, może on przestawić dowolny pionek na jakiekolwiek wybrane pole (niekoniecznie sąsiednie). Przegrywa gracz, któremu pozostają na planszy tylko 2 pionki lub jest zablokowany przez przeciwnika i nie może wykonać dozwolonego ruchu- wszystkie pola sąsiadujące z jego pionkami są zajęte przez przeciwnika.


Motor Racing/ Wyścig F1
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Tak jak w rzeczywistym wyścigu, tak i w grze na graczy czekają różne niespodzianki lub czynności niezbędne podczas jazdy, które przyspieszają lub opóźniają dotarcie do mety, jak: wyciek oleju, dziurawa opona, poślizg, blokada tunelu, zderzenie itp.

Everywhere/ Wszędzie
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze przesuwają się po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek, wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety- pola oznaczonego liczbą 100- przy czym musi być ona osiągnięta wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól. Gdy w trakce gry gracz stanie kolorowym polu, przesuwa się zgodnie ze strzałką na nim umieszczoną (do przodu lub do tyłu).

Train Chess/ tramwaje
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze poruszają się po torach zgodnie ze strzałkami na planszy, po drodze napotykają pola szczęśliwe lub pechowe: strata lub zyskanie kolejki, kilkakrotne obejście pętli itp.


Goose/ Gęś
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek startując z pola oznaczonego cyfrą 1. Wygrywa gracz, który jako pierwszy dotrze do mety- pola oznaczonego cyfrą 63, przy czym musi być ono osiągnięte wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól.
Gracze poruszają się po spiralnym torze trafiając na pola szczęśliwe i pechowe, które przybliżają do zwycięstwa bądź od niego oddalają:
pole nr 6- most- przesuwa gracza o 6 pól, na pole nr 12
pole nr 19- gospoda- gracz czeka dwie kolejki
pole 31- studnia- gracz rzuca kostką ponownie
pole 42- labirynt- powrót na pole nr 30
pole 52- więzienie- strata 2 kolejek
pole 58- śmierć- powrót na start
Istotne są również pola z obrazkiem gęsi- jeśli gracz trafi na pole z głową kaczki skierowaną w prawo- idzie dalej do przodu zgodnie z liczbą oczek na kostce, jeśli zaś głowa skierowana jest w lewo- wraca na pole, z którego przybył.



Moc atrakcji w jednym zestawie, nauka rywalizacji, liczenia i sprytu !!!!


Wymiar rozstawionej planszy: 19cm x 19 cm


Zajrzyj również na pozostałe nasze aukcje


SUPER TOWAR W NAJLEPSZYCH CENACH!!!!