Super
zestaw 18 gier z magnetyczną podstawą i wymiennymi planszami do gry !!!!
UWAGA!
GWARANTUJEMY
ZADOWOLENIE Z TOWARU
LUB
ZWROT PIENIĘDZY
Elementy
zestawu:
magnetyczna plansza- zamykana kasetka, która jednocześnie
jest planszą do gry w szachy i warcaby; po zakończonej grze zamykamy w
niej pionki i kostki
8 dwustronnych planasz- na każdej ze stron znajduje się inna gra
zestaw
magnetycznych pionków niezbędnych do grania w każdą grę
zestaw kostek
szachy, warcaby, backgammon/ tryktak, kosmiczna wyprawa, chińskie
warcaby, chińczyk, football, węże i drabiny, szachy route, baseball,
wyścig, manji, jazda konna z przeszkodami, młynek, wyścig F1, wszędzie,
tramwaje, gęś
Szachy
lub po zamianie pionków warcaby
Backgammon/ Tryktak
Gra przeznaczona dla 2 graczy, każdy z graczy zaczyna grę z 15
pionkami- kamieniami, celem gry jest usunięcie z planszy wszystkich
swoich kamieni, ten, któremu uda się to zrobić pierwszemu-
wygrywa.
Zaczyna gracz, któremu uda się wyrzucić w pierwszym rzucie
większą liczbę oczek.
Space- venture/ kosmiczna wyprawa
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego
koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek
startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze przesuwają się po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek,
wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety- pola
oznaczonego liczbą 100- przy czym musi być ona osiągnięta wyrzuceniem
dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w
przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową
liczbę pól. W trakcie wyprawy na graczy czyhają liczne
niespodzianki i niebezpieczeństwa, które każą graczom czekać
kilka kolejek, cofać się o kilka pól lub przesuwać do przodu
dając przewagę nad przeciwnikami.
Chińskie
warcaby/ Chineese
Cheekers
Gra przeznaczona jest dla 2- 3 graczy. Każdy z nich obstawia pionkami
(zgodnie z wybranym kolorem) ramiona gwiazdy w punktach przecięcia
linii. Zadaniem graczy jest zajęcię przeciwległego pola wybranego
koloru, ten, któremu uda się to zrobić najszybciej- wygrywa.
Gracze poruszają się o 1 pole od punktu do punktu wzdłuż linii, mogą to
zrobić w 6ściu kierunkach. Jeśli na linii prostej stoi pionek (własny
lub przeciwnika)- może go przeskoczyć wielokrotnie, jeśli za pionkiem
jest wolne pole.
Route Chess/ Szachy Route
Gra przeznaczona jest dla 2- 4 graczy, każdy z nich
wybiera po 2 pionki jednego koloru i umieszcza w bazie zgodnie z
kolorem pionków. Wystąpienie z bazy musi być poprzedzone
wyrzuceniem szóstki kostką. Gracze poruszają się po planszy
zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wygrywa gracz,
który jako pierwszy zajmie dwoma pionkami środkowe pole,
przy czym musi być ono osiągnięte wyrzuceniem dokładnie takiej liczby
oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej
liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę pól.
Jeśli gracz w trakcie gry trafi na pole ze strzałką swojego koloru,
omija kilka pól i przesuwa się do przodu na
skróty zgodnie ze wskazaniem strzałki.
Jeśli gracz trafi na pole zajęte przez innego gracza, zbija go i ten
musi wrócić na start.
Football
Celem gry jest umieszczenie pionka na polu numer 2 przeciwnika- przy
bramce
Snakes & Ladders
/ Węże i Drabiny
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego
koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek
startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze przesuwają się po planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek,
wygrywa ten, który jako pierwszy dotrze do mety- pola
oznaczonego liczbą 100- przy czym musi być ona osiągnięta wyrzuceniem
dokładnie takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w
przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową
liczbę pól. Gdy w trakce gry gracz stanie na polu, na
którym drabina ma swój początek- przenosi się po
jej szczeblach na jej szczyt, co daje sporą przewagę nad przeciwnikami;
jeśli jednak stanie na polu z głową węża, musi cofnąć się na pole z
jego ogonem.
Ludo,
czyli prawie wszystkim znany "Chińczyk"
Gra przeznaczona jest dla 2- 4 graczy
Każdy z graczy dobiera po 4 pionki w wybranym kolorze i ustawia je w
bazie zgodnie z kolorem pionków.
Zaczyna gracz, który pierwszy rzutem kostką wyrzuci
szóstkę.
Podczas gry gracze poruszają się wokół planszy zgodnie z
ruchem wskazówek zegara, po obejściu pola ustawiają się w
rzędzie swojego koloru, gracz, który najszybciej ustawi
swój rząd wygrywa.
Jeśli gracz trafi na pole zajęte przez innego gracza, zbija go i ten
musi wrócić na start.
Baseball
Racing Game/
Wyścig
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego
koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci kostką największą
liczbę oczek, wygrywa ten, który najszybciej dotrze do mety.
Manji
Gra przeznaczona jest dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera po 2 pionki
jednego koloru i umieszcza w bazie zgodnie z kolorem
pionków. Wystąpienie z bazy musi być poprzedzone wyrzuceniem
szóstki kostką. Gracze poruszają się zgodnie ze strzałkami
pokazanymi na planszy- zgodnie z ruchem wskazówek zegara,
wygrywa gracz, który jako pierwszy zajmie dwoma pionkami
środkowe pole, przy czym musi być ono osiągnięte wyrzuceniem dokładnie
takiej liczby oczek jaka dzieli gracza do finiszu, w przypadku
wyrzucenia większej liczby- gracz cofa się o ponadprogramową liczbę
pól.
Jeśli gracz w trakcie gry trafi na pole ze strzałką swojego koloru,
omija kilka pól i przesuwa się na skróty w
kierunku środka planszy.
Jeśli gracz trafi na pole zajęte przez innego gracza, zbija go i ten
musi wrócić na start.
Steeplechase/ Jazda
konna z przeszkodami
Nine Men's Morris Game/
9ciu mężczyzn/
Młynek
Gra przeznaczona jest dla 2 graczy, każdy z nich ma do dyspozycji po 9
pionków w różnym kolorze. Drogą losowania (np
rzutem kostką, monetą) zostaje wybrany zaczynający. Gracze na przemian
wykładają swoje pionki w oznaczonych punktach przecięcia linii planszy
próbując ustawić rząd w pionie, tzw. młyn, jeśli mu się to
uda- usuwa z planszy dowolny pionek przeciwnika, o ile nie jest on
również ustawiony w młynku. Gdy wszystkie pionki są
wyłożone, gracze przesuwają pionkami po planszy o jedno pole w dowolnym
kierunku.
Gdy jednemu z graczy pozostają na planszy tylko 3 pionki, może on
przestawić dowolny pionek na jakiekolwiek wybrane pole (niekoniecznie
sąsiednie). Przegrywa gracz, któremu pozostają na planszy
tylko 2 pionki lub jest zablokowany przez przeciwnika i nie może
wykonać dozwolonego ruchu- wszystkie pola sąsiadujące z jego pionkami
są zajęte przez przeciwnika.
Motor Racing/
Wyścig F1
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego
koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek
startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Tak jak w rzeczywistym wyścigu, tak i w grze na graczy czekają
różne niespodzianki lub czynności niezbędne podczas jazdy,
które przyspieszają lub opóźniają dotarcie do
mety, jak: wyciek oleju, dziurawa opona, poślizg, blokada tunelu,
zderzenie itp.
Everywhere/
Wszędzie
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera
pionek
innego koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą
liczbę oczek
startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze przesuwają się po
planszy zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek, wygrywa ten,
który jako
pierwszy dotrze do mety- pola oznaczonego liczbą 100- przy czym musi
być ona osiągnięta wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka
dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz
cofa się o ponadprogramową liczbę pól. Gdy w trakce gry
gracz stanie kolorowym polu, przesuwa się zgodnie ze strzałką na nim
umieszczoną (do przodu lub do tyłu).
Train Chess/
tramwaje
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego
koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek
startując z pola oznaczonego cyfrą 1.
Gracze poruszają się po torach zgodnie ze strzałkami na planszy, po
drodze napotykają pola szczęśliwe lub pechowe: strata lub zyskanie
kolejki, kilkakrotne obejście pętli itp.
Goose/
Gęś
Gra przeznaczona dla 2- 4 graczy, każdy z nich wybiera pionek innego
koloru, zaczyna gracz, który wyrzuci największą liczbę oczek
startując z pola oznaczonego cyfrą 1. Wygrywa gracz, który
jako pierwszy dotrze do mety- pola oznaczonego cyfrą 63, przy czym musi
być ono osiągnięte wyrzuceniem dokładnie takiej liczby oczek jaka
dzieli gracza do finiszu, w przypadku wyrzucenia większej liczby- gracz
cofa się o ponadprogramową liczbę pól.
Gracze poruszają się po spiralnym torze trafiając na pola szczęśliwe i
pechowe, które przybliżają do zwycięstwa bądź od niego
oddalają:
pole nr 6- most- przesuwa gracza o 6 pól, na pole nr 12
pole nr 19- gospoda- gracz czeka dwie kolejki
pole 31- studnia- gracz rzuca kostką ponownie
pole 42- labirynt- powrót na pole nr 30
pole 52- więzienie- strata 2 kolejek
pole 58- śmierć- powrót na start
Istotne są również pola z obrazkiem gęsi- jeśli gracz trafi
na pole z głową kaczki skierowaną w prawo- idzie dalej do przodu
zgodnie z liczbą oczek na kostce, jeśli zaś głowa skierowana jest w
lewo- wraca na pole, z którego przybył.
Moc atrakcji w jednym zestawie, nauka
rywalizacji, liczenia i sprytu !!!!
Wymiar
rozstawionej planszy: 19cm x 19 cm
Zajrzyj
również na
pozostałe nasze aukcje
SUPER TOWAR W NAJLEPSZYCH
CENACH!!!!