Auto-Park Szulc
ul. Nadwarciańska 19
62-041 Puszczykowo /k.Poznania
e-mail: [zasłonięte]@onet.eu
nr.tel: 510 [zasłonięte] 295
Wysyłka za pobraniem
1-2 szt. 40 zł
3-4 szt. 80 zł
Wysyłka po wpłacie na konto
1-2 szt. 30 zł
3-4 szt. 60 zł
lub odbiór osobisty
Wysyłka kurierem DPD
Po zakupie klient zobowiązany
jest skontaktować się
telefonicznie lub przez e-mail
w celu ustalenia warunków
zapłaty i wysyłki.
Szybki kontakt z Państwa strony
umożliwi nam jak najszybsze
wysłanie paczki.
W przypadku zakupu towaru
wysyłka następuje w ciągu 24h
(tylko w przypadku wysyłki
pobraniowej), co sprawia, że
na 95% przesyłka będzie
dostarczona w wyznaczonym
miejscu w ciągu 36h.
Przy wpłacie na konto
towar wysyłany jest zaraz
po zaksięgowaniu umówionej
kwoty na koncie.
Nr konta dostępny na e-mail.
Dla stałych Klientów przewidujemy
rabaty na towar lub wysyłkę.
W przypadku odbioru osobistego
rabat na montaż kół!!!
W trosce o Klienta przed zakupem
prosimy o kontakt na e-mail lub
najlepiej telefoniczny
w celu indywidualnych
ustaleń przebiegu transakcji!!!
W okresie jesienno zimowym oraz wiosennym
proszę o wcześniejszy kontakt
telefoniczny w celu
sprawdzenia stanu magazynowego i dostępności towaru!!! Zwroty i gwarancje przyjmujemy
po wcześniejszym ustaleniu e-mailowym lub telefonicznym co do
formy odbioru towaru i zwrotu należnej kwoty! Kupujący ma prawo i obowiązek przy kurierze obejrzeć dostarczona mu przesyłkę ( w wypadku przesyłki pobraniowej po zapłaceniu towaru ). Jeśli towar jest uszkodzony należy spisać z kurierem protokół szkody na miejscu w momencie dostarczenia przesyłki (w przypadku montażu opon/felg protokół z serwisantem który montuje opony/felgi i potwierdzi że nie nadają się do montażu oraz opis uszkodzenia potwierdzony podpisem serwisanta na protokole).Protokół szkody/niesprawności powinien być spisany rzetelnie, zgodnie ze stanem faktycznym, tzn. należy określić sposób uszkodzenia przesyłki , wygląd i stan towaru.Po spisaniu protokołu szkody, należy wysłać go e-mailem wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu na adres e-mail:[zasłonięte]@onet.eu , abyśmy mogli podjąć działania reklamacyjne w związku z przesyłka.Zwrot kosztów następuje dopiero po dostarczeniu uszkodzonego towaru z powrotem do siedziby naszej firmy i jego oględzinach.Niezastosowanie się do powyższych wskazówek
oznaczać będzie niemożność reklamowania uszkodzonego bądź niesprawnego towaru.