Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

17r. Inteligentny emocjonalnie menedżer - Caruso

09-03-2012, 21:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112129495
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 9    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 09:38:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Inteligentny emocjonalnie menedżer 
(oryginalnie: The Emotionally Intelligent Manager)
Jak rozwinąć i wykorzystać cztery kluczowe umiejętności zarządzania ludźmi
Caruso David R., Salovey Peter

wydawnictwo REBIS
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8310-243-7
Tłumaczenie: Grabiak-Pasiok Joanna
Format: 15.4x23.4cm, 304 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1

Opis książki Inteligentny emocjonalnie menedżer :
NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE I ZOSTAŃ SKUTECZNIEJSZYM MENEDŻEREM

Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to od stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienia ich oraz zarządzania nimi – zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami, czy szeregowymi członkami zespołu. 

DAVID R. CARUSO,psycholog zarządzania, członek zespołu badawczego na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Yale. Zajmuje się głównie szkoleniem wyższej kadry kierowniczej, rozwijaniem zdolności przywódczych oraz oceną przebiegu kariery zawodowej. 

PETER SALOVEY, profesor psychologii i dziekan Wydziału Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Yale, jest autorem pierwszych artykułów naukowych na temat inteligencji emocjonalnej (we współpracy z Johnem D. Mayerem). To właśnie on wprowadził to pojęcie do psychologii. Uważany jest za główny autorytet w kwestiach psychologicznych konsekwencji nastroju i emocji, jak też psychologii zdrowia.