Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

17r. Emocjonomika - Hill Dan NOWA NAJTANIEJ!!!!!!!

09-03-2012, 21:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112696179
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 12   
Koniec: 11-03-2012 11:58:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Emocjonomika
Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie
Hill Dan

wydawnictwo REBIS
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8310-369-4
Tłumaczenie: Środa Jacek
Format: 15.5x23.0cm
Ilość stron: 416
Oprawa: Twarda


Opis książki Emocjonomika:
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami. 

„Książka Dana Hilla to objawienie”.
Philip Kotler, autor Marketingu 
„Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach”.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy 
„Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja”. 
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy 

Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t Or Won’t Say.