Firma powstała w roku 2006 z myślą o klientach, którzy poszukują profesjonalnego serwisu ogumienia, który poza powszechnie występującymi markami i modelami samochodów obsługuje również takie marki jak MERCEDES, CHRYSLER, JEEP, PORSCHE, LAND ROVER, JAGUAR, BENTLEY, DODGE oraz wiele innych... Należymy do sieci Skandynawskiej sieci serwisów "VIANOR". Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem opon tak znanych marek jak TOYO, NOKIAN, NEXEN, MATADOR... Handlujemy również oponami PIRELLI, BRIDGESTONE, MICHELIN, CONTINENTAL, GOODYEAR, DUNLOP oraz wiele innych. Zakupione u nas opony czy felgi można założyć na auto w naszym profesjonalnym serwisie działającym na wysokiej klasy maszynach, które obsługuje personel od lat pracujący w dziedzinie wulkanizacji. Prowadzimy również: przechowalnie opon zimowych oraz letnich w specjalnie do tego przystosowanych halach, mycie i konserwacja kół, prostowanie, malowanie, spawanie felg aluminiowych...
Krótko mówiąc, wszystko co jest związane z kołami do Twojego auta...
Pozdrawiamy
|
ROZMIAR: 175/70R13
PRODUCENT: GOODYEAR
MODEL: ULTRA GRIP 8
INDEKS NOŚNOŚCI I PRĘDKOŚCI: 82T
CENA ZA 1 SZTUKĘ
Opona Goodyear Ultra Grip 8 to nowość na rok 2011 i jest to opona najwyższej klasy. Przeznaczona jest dla tych co poszukują bezkompromisowej jazdy w warunkach zimowych.
Model UG8 jest następcą powszechnie znanej opony Ultra Grip 7+, wielokrotnie nagradzanej przez Niemiecką organizację ADAC oraz takie czasopisma jak „Auto Motor Und Sport”, „Autobild” oraz „Auto Express”. Udoskonalenia względem modelu UG7+ :
- odporność na zjawisko aquaplaningu większa o 16%
- przyczepność w trakcie jazdy po śniegu wyższa o 5%
- droga hamowania na mokrej nawierzchni krótsza o 4% - droga hamowania na śniegu krótsza o 3%, Najważniejsze zalety opony: - dzięki kierunkowej, agresywnej rzeźbie bieżnika, w której zastosowano technologię lamelek waflowych typu 3D – BIS (ang. Block Interlocking System) skrócona została droga hamowania.
-Specjalna krzemionkowa mieszanka z dodatkiem polimerów zapewnia przyczepność przy zmieniających się warunkach atmosferycznych oraz rodzaju podłoża (śnieg, lód, błoto, sucha nawierzchnia), dodatkowymi zaletami jest wolniejsze zużywanie się opon oraz elastyczność nawet w niskich temperaturach.
- Dzięki zastosowaniu odpowiedniej rzeźby bieżnika zmniejszono opory toczenia a co za tym idzie również zmniejsza się zużycie paliwa oraz emisja dwutlenku węgla do atmosfery.
|