Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16r. Nauka perswazji, czyli jak w 8 minut postawić

09-03-2012, 21:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł      Najwyzsza cena licytacji: 27 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112696175
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 10    Licytowało: 1    Wyświetleń: 19   
Koniec: 11-03-2012 11:58:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nauka perswazji, czyli jak w 8 minut postawić na swoim 
(oryginalnie: The Science of Influence: How to Get Anyone to Say Yes in 8 Minutes or Less)
Hogan Kevin

wydawnictwo REBIS
wydanie 2007 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8301-933-1
Tłumaczenie: Grabiak Joanna
Format: 15x22.5 cm, 248 stron
Oprawa: Twarda


Opis książki Nauka perswazji, czyli jak w 8 minut postawić na swoim :
Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność.

Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces. 

Kevin Hogan – światowej sławy ekspert w dziedzinie mowy ciała i komunikacji. Prowadzi wykłady dotyczące perswazji i wywierania wpływu na prestiżowym University of St. Thomas Management Center, często analizuje dla mediów zachowania mieszkańsców Białego Domu. Jest również doradcą biznesowym – szkoli menedżerów wielu dużych firm, m.in. Boeinga, Microsoftu. Prowadzi wywiady i treningi na całym świecie (w 2006 r. był w Polsce). Pracuje dla BBC i popularnych magazynów, takich jak Cosmopolitan, Playboy czy Maxim.