Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16g. Procesy kategoryzacji i zniekształcenia NOWA!

09-03-2012, 21:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112129991
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 7    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 09:49:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł: Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie Autor: Alicja Grochowska ISBN:[zasłonięte]978-8389-225-4 Liczba stron: 348 Format: 15.5x23.0cm Oprawa: Miękka Data Wydania: 2009 r. Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? „Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. […] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności”. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.