Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16. WIZJA MARKI TAYLOR NOWA NAJTANIEJ!!!!!!!!!!!!!

09-03-2012, 21:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124225
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 7    Wyświetleń: 11   
Koniec: 11-03-2012 00:00:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




WIZJA MARKI.
 JAK ZACHĘCIĆ PRACOWNIKÓW DO WPŁYWANIA NA ROZWÓJ FIRMY
 


Autor: David Taylor
Wydawca:  Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2010
Okładka: twarda
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 276
ISBN:[zasłonięte]978-8301-570-5

Cena detaliczna: 69,00
Opis: Sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.

Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć:

    * potrzeby odbiorcy,
    * ambicje marki,
    * zalety produktu,
    * osobowość marki,
    * sposoby komunikacji.

Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych możliwości.