Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16. POMIAR RENTOWNOŚCI INWESTYCJI MARKETINGOWYCH

02-06-2012, 17:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284447685
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-05-2012 13:08:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




POMIAR RENTOWNOŚCI INWESTYCJI MARKETINGOWYCH
 


Autor: Bogumiła Gnypowa (tłumacz), Alina Klin (tłumacz), James D. Lenskold
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2004
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 268
ISBN: 
83[zasłonięte]89355-5

Cena detaliczna: 67,00
Opis: Choć zwrot z inwestycji marketingowych jest dziś jednym z najważniejszych wskaźników umożliwiających określenie, jak efektywnie firma wykorzystuje swoje zasoby, niewiele organizacji potrafi mądrze zarządzać swoim budżetem marketingowym. Ta książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania wyników tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji.

Omówiono w niej również:
- zarządzanie rentownością klientów,
- wyznaczanie progu zwrotu z inwestycji marketingowych,
- standaryzowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych,
- strategie ścieżki klienta (Customer PathingTM),
- pomiar rentowności marketingu masowego,
- zarządzanie opłacalnością kampanii marketingowych,
- strategie inwestycji marketingowych dla różnych segmentów populacji klientów,
- zarządzanie portfelem inwestycji marketingowych.

Zwrot z inwestycji marketingowych to bardzo użyteczny wskaźnik, który można modyfikować i stosować na wiele sposobów w różnych branżach. Właściwie użyty umożliwia porównywanie tak różnorodnych możliwości inwestycyjnych, jak rozdawanie upominków reklamowych, kampania marketingu bezpośredniego czy zakup systemu zarządzania relacjami z klientami.

Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.