Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16. KREOWANIE MAREK Z PASJĄ NOWA NAJTANIEJ!!!!!!!!

09-03-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691689
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 10:07:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



KREOWANIE MAREK Z PASJĄ
 


Autor: Derek Day, Helen Edwards,
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2006 
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 248
ISBN: 83-7484-021-8

Cena detaliczna: 59,00
Opis: W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach:

# Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd.
# Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują.
# Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy.
# Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy.


Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.