Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16. KAPITAŁ INTELEKTUALNY ROGOWSKI NOWA NAJTANIEJ

09-03-2012, 21:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112128024
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 09:04:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



KAPITAŁ INTELEKTUALNY. SPOJRZENIE Z PERSPEKTYWY INTERESARIUSZY
 


Autor: Waldemar Rogowski, Stanisław Kasiewicz
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2006
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 288
ISBN: 83-7484-022-6

Cena detaliczna: 59,00
V
Opis: W tej książce, będącej kompendium wiedzy z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym, autorzy połączyli spojrzenie z perspektywy interesariuszy wewnętrznych (opis sposobów zarządzania kapitałem intelektualnym w polskich firmach) ze spojrzeniem z perspektywy interesariuszy zewnętrznych (wycena kapitału intelektualnego oraz raportowanie o jego wielkości i potencjale).
Opisali przy tym szczegółowo:

# mechanizmy tworzenia kapitału intelektualnego,
# nowe czynniki konkurencyjności, których źródłem jest kapitał intelektualny,
# stan badań w zakresie pomiaru kapitału intelektualnego,
# wybrane metody pomiaru i wyceny kapitału intelektualnego,
# fazy pomiaru kapitału intelektualnego,
# wady i zalety różnych podejść metodycznych do zagadnienia kapitału intelektualnego.

Autorzy zalecają zbadanie konkurencyjności firm i warunków konkurencji oraz potrzeb interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych i na tej podstawie utworzenie portfela różnych podejść metodycznych oraz zindywidualizowane dobranie wskaźników i mierników kapitału intelektualnego. Zachęcają przy tym menedżerów do poszukiwania metod pomiaru i wyceny kapitału intelektualnego dostosowanych do charakteru danej firmy, rynku, na którym firma działa, dostępnych zasobów oraz realizowanej strategii i przyjętego modelu biznesowego.