Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

16. Badania marketingowe na rynku business-to-busi

02-06-2012, 17:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284447683
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 14   
Koniec: 17-05-2012 13:08:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU BUSINESS - TO - BUSINESS 
 


Autor: Bogna Pilarczyk, Grzegorz Leszczyński, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2006
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 320
ISBN: 83-7484-015-3

Cena detaliczna: 59,00
Opis:  Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na tym rynku.
Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu.

W książce omówiono:
# specyfikę badań marketingowych na rynku business-to-business,
# problemy pojawiające się w trakcie projektowania badań i sposoby ich
  rozwiązywania,
# klasyfikację dostępnych technik badawczych ze wskazaniem ich wad i zalet,
# zasady projektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza,
  scenariusza),
# sposoby nawiązywania kontaktów z respondentami w ramach wywiadów i
  badań ankietowych,
# metody obserwacji i eksperymentu,
# zasady przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych,
# sposoby zaawansowanego przeszukiwania zasobów Internetu,
# kryteria stosowane podczas oceny wartości zebranych danych,
# metody przetwarzania i prezentacji wyników badań,
# aspekty organizacyjne badań marketingowych.


Autor: Aleksandra Kaniewska - Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk