BATTLAX BT-016
Technologia MotoGP przystosowana do wszystkich warunków drogowych
Osiągi przy wysokiej prędkości
Uzyskaj poczucie pewności konieczne do uwolnienia pełnej mocy swojego hipersportowego motocykla. Oto opona wyznaczająca nowe standardy stabilności, przyczepności i precyzji.
Niezawodne prowadzenie
Zaawansowana konstrukcja wykorzystująca kilka mieszanek w przedniej i tylnej oponie zapewnia doskonałą charakterystykę prowadzenia w każdych warunkach drogowych.
Doskonała wytrzymałość
Zaawansowana, wzbogacona krzemionką mieszanka Battlax BT-016 PRO poprawia odporność na zużycie i utrzymuje jednolity poziom osiągów przez cały okres eksploatacji opony.
Osiągi w każdych warunkach pogodowych
Ciesz się spokojem umysłu, który daje wiedza, że firma Bridgestone nieustannie dopracowuje kwestie związane z bezpieczeństwem. Uzyskaj możliwość doskonałego prowadzenia w mokrych warunkach bez utraty przyczepności, sterowności ani stabilności w warunkach suchych.
Trzy rozmiary tylnej opony
Możliwość zastosowania w wielu motocyklach o wielkiej mocy.
TECHNOLOGIE:
3LC - 3-WARSTWOWA MIESZANKA GUMOWA
Zaawansowana 3-warstwowa mieszanka gumowa Bridgestone do przednich opon. Dwuskładnikowa mieszanka jest twarda w środkowej części bieżnika, zapewniając stabilność podczas ostrego hamowania, liniowe prowadzenie i duży przebieg. Z kolei na barkach opony mieszanka jest miękka i lepka, co daje maksymalną przyczepność na zakrętach, nawet przy maksymalnym wychyleniu.
HTSPC - HIGH TENSILE SUPER PENETRATED CORD (HTSPC - KORD Z WŁÓKNAMI O WYSOKIEJ ROZCIĄGLIWOŚCI I PRZENIKALNOŚCI)
Bridgestone jest obecnie jedynym producentem wykorzystującym 5 pojedynczych stalowych włókien w kordzie MSB. Pięć stalowych włókien jest rozłożonych i powiązanych w gumowej osłonie, co zapewnia równomierne i stałe naprężenie, ułatwiając w ten sposób osiągnięcie odpowiedniej sztywności i elastyczności opony oraz tłumienia drgań. Opony wykorzystujące technologię HTSPC cechują się większą przyczepnością na suchej i mokrej nawierzchni oraz lepszym prowadzeniem wynikającym z jednolitego nacisku w obszarze styku. Izolowany gumą kord pozwala uniknąć utleniania i zmniejsza wytwarzanie ciepła, co wpływa na mniejsze zużycie bieżnika i wydłużenie przebiegu.
MS-BELT - MONO SPIRAL BELT (MSB - POJEDYNCZY PAS SPIRALNY)
Sprawdzone pojedyńcze spiralne opasanie Bridgestone – ciągłe pojedyncze pasmo specjalnego włókna otaczające cały obwód opony – stosowany jest we wszystkich tylnych oponach radialnych Battlax. Ta jednoelementowa innowacja pozwala uniknąć zachodzenia na siebie pasów, szwów i połączeń, a do tego jest lżejsza niż standardowe konstrukcje wielopasowe. Wielką zaletą MSB jest to, że podczas rotacji opona generuje mniej ciepła, dzięki czemu jazda staje się bardziej stabilna, a drgania są mocniej tłumione.
SILICA RICH - MIESZANKA WZBOGACONA KRZEMIONKĄ SILICA RICH (DO TYLNYCH OPON)
Wzbogacona krzemionką mieszanka Bridgestone poprawia przyczepność tylnej opony w mokrych warunkach i przy niskiej temperaturze, umożliwiając doskonałe prowadzenie już od momentu ruszenia. Wzbogacona krzemionką mieszanka zapewnia również bardziej jednolitą i długotrwałą przyczepność.
SILICA RICH EX - MIESZANKA WZBOGACONA KRZEMIONKĄ SILICA RICH EX (DO PRZEDNICH OPON)
Dzięki większej zawartości krzemionki mieszanka Silica Rich EX jeszcze bardziej poprawia wydajność przedniej opony na mokrej nawierzchni. Jest ona też połączona z polimerem RC, który poprawia działanie krzemionki i przedłuża żywotność opony.
RC POLYMER - Technologia polimeru RC optymalizuje dystrybucję krzemionki w mieszance gumowej i poprawia elastyczność bieżnika, co umożliwia lepszy kontakt z powierzchnią drogi zarówno przy ciepłej, jak i zimnej pogodzie. Zmniejszenie tarcia cząsteczkowego poprawia opór toczenia, zmniejszając zużycia paliwa.
NanoPro-Tech - Zaawansowana technologia Bridgestone NanoPro-Tech™ optymalizuje parametry opony poprzez kontrolowanie interakcji między polimerem, materiałami wypełniającymi i innymi substancjami chemicznymi na poziomie cząsteczkowym. Pozwala to zmniejszyć tarcie, temperaturę i deformację bieżnika podczas rotacji opon, co dla użytkownika oznacza lepszą przyczepność i dłuższą żywotność.