Już 90% użytkowników internetu subskrybuje newslettery. Mailing stał
się podstawowym narzędziem wspierającym sprzedaż.
Od większych zysków dzieli Cię tylko klika chwil, jakie musisz poświęcić
na przeczytanie opisu tej aukcji i zakup programu AdMailer.
Jak działa AdMailer?
AdMailer to profesjonalne narzędzie, które pozwoli Ci skutecznie i efektywnie zarządzać mailingiem. System ma zastosowanie przy wszelkich prowadzonych przez Ciebie działaniach z zakresu Public Relations oraz każdego rodzaju wysyłkach e-mailingowych takich jak: newslettery, reklamowe kampanie mailingowe, biuletyny i broszury informacyjne czy programy lojalnościowe. AdMailer umożliwia ponadto świadczenie usług za pośrednictwem programu osobom trzecim i zarabianie na bazach mailingowych.
Co potrafi program?
AdMailer to szereg funkcji, dzięki którym możesz wreszcie czerpać zyski z akcji mailingowych:
-
Baza adresów
Program umożliwia łatwe wyszukiwanie w internecie adresów e-mail za pomocą wyszukiwarek na wybrane słowa kluczowe - automatycznie gromadzi maile z internetu! Potrafi importować adresy e- mail z plików tekstowych, tabel excela, z treści, z for oraz katalogów, umożliwia również dodanie własnych adresów.
-
Zarządzanie bazami adresów email
Sam wskazujesz, który mailing udostępnisz użytkownikom do zakupu, a który program ma przenieść do zakładki 'nieudostępnionych'. W każdej chwili możesz dokonać wglądu w aktualnie wykonywane mailingi oraz ich statusy takie jak: aktywny, w trakcie wysyłania, zatrzymany czy oczekujący na Twoją akceptację.
-
Przygotowanie treści korespondencji
System pozwala na generowanie wielu szablonów wiadomości e-mail w postaci kodu HTML. Daje to możliwość tworzenia w wygodny sposób zarówno prostych, jak i złożonych form wyglądu wiadomości. Istnieje oczywiście możliwość
-
Wysyłanie wiadomości e-mail według ustalonego szablonu, obsługa SMTP jak również funkcja MAIL na serwerze
Krok 1. Znajdując się w programie AdMailer tworzymy mailing, podając takie dane jak: nazwa mailingu, szablon, temat, nadawca (adres e-mail), nadawca (nazwa), odpowiedź do, załącznik.
Krok 2. Drugim krokiem jest podanie, do kogo wiadomości mają zostać wysłane (według daty dodania i słowa kluczowego, wybranego adresu lub do wszystkich adresów bazy).
Krok 3. Ostatni etap polega na wskazaniu czy realizacja wysyłki ma być wykonana od razu w całości, czy za pomocą tzw. paczkowania, czyli wysyłania przykładowo 50 e-maili co 20 min.
Zachęcamy do zapoznania się z materiałem wideo zawierającym instrukcję i "pierwsze kroki" w obsłudze programu AdMailer - http://www.youtube.com/watch?v=AUwEHCDtbQk
Pamiętaj!
Dzięki promocji serwisy zarabiają coraz więcej, coraz szybciej rozwijając się i zyskując nowych klientów. Twoja strona z pewnością ma potencjał marketingowy. Zadaniem dla Admailera jest jego wykorzystanie.
Dołącz do 5.000 firm w Polsce i na świecie, które dzięki
nam zaczęły zarabiać w Internecie .
* program wysyłany jest jedynie jako przesyłka elektroniczna (e-mail)