Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

13e. BUSINESS LUNCH ZDOBYWANIE KLIENTÓW WCZESNYM..

09-03-2012, 21:05
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124052
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-03-2012 23:59:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BUSINESS LUNCH ZDOBYWANIE KLIENTÓW WCZESNYM POPOŁUDNIEM

 


 
Wydawca: Studio Emka
Autorzy: ROBIN JAY
ISBN: [zasłonięte]978-83652-02-2
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]06520
Seria: ---
Wydanie: ---
Stron: 232
Język: ---
Oprawa: broszurowa
Tom: ---
Wymiary: 14,5 x 22 cm

Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby - dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia - ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę. Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu - tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.