Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

12. Zarządzanie marketingowo-logistyczne, od SS

12-07-2012, 17:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.60 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395449786
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 13   
Koniec: 03-07-2012 01:49:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA BECK PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność.

Autor: dr inż. Rafał Matwiejczuk
rok: 2005, stron : 209
ISBN : 83-7387-466-6
cena: 31 zł
Wydawnictwo Beck

Podręcznik Zarządzanie marketingowo-logistyczne kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrążających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.
W publikacji omówiono koncepcję zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojęcie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.

Recenzja:

Praca podejmuje bardzo istotną oraz aktualną tematykę zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, [które] może stanowić swoisty „klucz” do szerszego wykorzystania nowoczesnych koncepcji i instrumentów zarządzania w dążeniu przedsiębiorstwa do osiągnięcia wielowymiarowych efektów strategicznych oraz długofalowego sukcesu na rynku.
(...) Na podkreślenie zasługuje swoboda i erudycja Autora w interpretacji i systematyce kolejnych problemów i próba wskazania sposobów ich rozwiązywania. (...)
Praca - z uwagi na istotne znaczenie podejmowanej w niej problematyki – może przyczynić się do dalszego rozwoju kształcenia w zakresie zarządzania marketingowo-logistycznego, jak również może być przydatna dla sensownie realizowanej praktyki gospodarczej.

Prof. zw. dr hab. Piotr Blaik, kierownik Katedry Marketingu i Logistyki na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego.

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

  • Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 31,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    M

    ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka